Dags för en liten tur...

Nu mina vänner blir det ännu lugnare än vanligt här på några dagar. Håller på att packa för fullt. Imorgon bitti åker vi till Budapest. En ny stad, ett nytt land för mig. Mannen var där som liten med sina föräldrar. Ska bli spännande. Må så gott allihopa!
 
1 kolonilotta :

skriven

Önskar er en jätte trevlig resa! :)
Stor varm kram! ❤

2 Gemsofmylife:

skriven

Hoppas att du får en fantastisk resa i vackra Budapest !!
Själv åker jag till Italien !!!
Kramis

3 BP:

skriven

Underbart! Njut! Har aldrig varit i Budapest, men av kompisar som varit där har jag bara hört positivt:-)

4 Maria:

skriven

Trevlig resa!
Kram ♥

5 Annette:

skriven

Trevlig resa! Ser fram mot spännande bilder :)

6 Biggeros:

skriven

Budapest är en jätte fin stad med mycket att skåda÷) Trevlig resa. Kram

7 Freja:

skriven

Trevlig resa!

8 Helena:

skriven

Underbara dagar i Budapest. Njut i massor. Kram

9 cissi:

skriven

Hoppas ni haft en riktigt bra resa!
Läste också ditt inlägg om ärtskotten (som är så gott) och att det går att få sallad att växa om...det ska jag prova jag med.
Kram

Kommentera här: