Tacksam

Redan måndag igen. Tiden bara rusar iväg. Imorgon har jag sista utbildningen innan sommarsemestern. Sen återstår ca en veckas jobb vid skrivbordet innan jag kan "stänga igen". Som egenföretagare har jag egentligen aldrig stängt utan svarar ju på mail och telefon hela tiden, men kommer inte sitta och jobba aktivt.
 
Åter till måndag. Då är det dags att titta tillbaka på veckan som varit och lista de små guldkornen. Saker jag är tacksam över:
 
Bubbel
Torr äppelcider från Normandie
Jordgubbar
Smultron
Blåbär
Oxfilé med vitlökssmör
Umgänge med familjen
Kall vetekudde att svalka sig med
Myggfönster
Öronproppar
Symaskin
Hjälp av sonen. hur alver och hobbitar ser ut :) Min dräkt är klar men ni får inte se förrän nästa helg :)
Få gosa med favoritbarnbarnet
Ljudet när hästarna tuggar i sig sitt morgonhö
Fotbolls-EM
Några nya kunder klara till hösten
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Kall vetekudde - raden studsar upp och gör sig extra synlig. Så smart! Det har jag inte tänkt på :) Tack för tipset!
Blåbär. Smultron. Jordgubbar. Sommaren är god :)
Ser fram emot att se er alla iklädda era fantastiska dräkter!

2 Anita Malta:

skriven

En lång och härlig lista med många godsaker och somriga inslag. Vilken skön känsla att lyssna när hästarna tuggar i sig sitt morgonhö, kan nästan känna doften av stall ända hit :-)
Raden med Kall vetekudde hoppar inte upp hos mig som hos Eva, kanske beror på att jag har wp annars är det ju en bra marknadsföring. Blir väldigt nyfiken på era fantastiska dräkter !! Var, när, hur och varför :-) Ska vara lite flitigare att kika in här hos dig nu när vi är hemma på Malta igen och har mer tid. Nästa resa går till Tanzania förmodligen i oktober men det är inte bestämt ännu.
Blir det någon resa för er till Kanada eller minns jag kanske fel ?
Ha en jättefin fortsatt vecka Mia! Kram <3

3 BP:

skriven

Stort GRATTIS till redan nu inbokade kunder till hösten. Bra jobbat där!

Till dräkten har jag samma frågor som Anita. Dop kanske eller ska du börja dansa hambo;-)

EM - ja. Tack för att Island och Wales finns. Är så glad för Lagerbäck som ju redan nu är helgonförklarad på Island. Älskar detta gäng!

4 Susanne:

skriven

Jag kan riktigt höra hur hästarna mumsar. Det är ett obeskrivligt och härligt ljud. Ska bli jätte spännande att dräkten när den är klar.
Ha det bäst i Göteborg! 😄
Kram.

Kommentera här: