Mest helg hela tiden

Känns som en väldigt väldigt lång helg hela tiden. Jul, nyår och snart trettondagen. Så det var ganska skönt att inte ha något planerat denna helg. Vi har städat bort julen, tvättmaskinen har gått varm, målat hemma hos dottern. Imorgon blir det jobb och det ska bli skönt.
Tackar för alla era fina kommentarer och önskar er alla en god fortsättning på året! 
 
 
 
1 HelenTh:

skriven

Vilken otroligt vacker vinterbild, ni ser ut att ha haft en vacker dag.
Det ska faktiskt bli skönt med lite vanlig vardag i morgon så jag håller helt med dig.
Ha en bra vecka!

2 Eva Trillian:

skriven

Vacker bild med snö och sol - och en blå himmel :) Minsann, den finns kvar där ovan molnen! ;)
God fortsättning, Mia!

3 cissi:

skriven

Visst är det skönt när allt återgår till vardagen på något vis!
Vilken fin bild du tagit, kan se att ni fått mer snö än oss. Önskar dej också en god fortsättning! Kram

4 Freja:

skriven

Vilken härligt vintrig bild! Hos oss är det fortfarande snöfritt, så trist. God fortsättning.

5 BP:

skriven

Nu har jag ju helg hela ået, men även jag börjar blanda ihop dagarna och blir totalt förvirrad när vissa affärer har öppet, andra stängt åsså oregelbundna öppettider på det. Å som du säger, det fortsätter ju nästa vecka.

En härlig vinterbild du tagit, måste ha varit innan Nyårsafton, för sedan dess har det ju varit grått - åtminstone hos oss. Bra att du passade på att föreviga en blå himmel:-)

Önskar dig också en bra fortsättning!

6 Stare Ström:

skriven

Vilken vacker blå vinterhimmel!

7 Violen på Brandholmen:

skriven

Vacker vinterbild, härligt att se e blå himmel!
Jag längtar också tillbaka till vardagslivet, skönt att det snart är slut på alla helgdagar. Man blir ju helt veckovill!
God fortsättning på nya året!

8 KajsaLisa:

skriven

Oj, var det helgbild igår, det missade jag.

9 kolonilotta :

skriven

Hej vännen! :)
Jag börjar bli helt dagvill nu. Glömmer hela tiden vilken dag det är. Men det väl ett gott tecken på att man slappnar av. Riktigt fin bild du fick med.
Kram till dig raring! ❤

10 Anita Malta:

skriven

Vilken fantastisk bild Mia !! När vintern är som bäst :-) Ja, helgerna har varit många och långa med tid för både det ena och det andra. Nu har vi vardag igen och här på Malta går Trettonhelgen spårlöst förbi..

Önskar dig en riktigt God fortsättning på det nya året och jag hoppas av hela mitt hjärta att 2016 blir ett år att senare i livet se tillbaka på i positiv anda.

Tack för dina rader hos mig fina du. Ja, det blir en del inlägg nu och jag tycker det är jätteroligt med temalistan 2016, att kunna välja fritt och klura ut en passande bild. Det enda jag saknar är tid. Känns som jag inte hinner med och dagarna går så fort. Får se hur länge det varar. När det inte är roligt längre utan mer känns som en belastning hoppar jag självklart av. Kram !!!

11 Anni:

skriven

Nog var det skönt med den långa ledigheten! Och samtidigt skönt när det blir vardag och rutiner igen, konstigt det där!
Vi har vilat betydligt mer än förr. Tänk, förra julen som vi lade nytt golv på hela bottenvåningen!

Kommentera här: