Härlig helg

Promenader i vinterlandskap.
 
Skidåkning...
 
Knäckebrödsbak...
 
Och lite godis i soffan till Så ska det låta.
 
 
1 Anonym:

skriven

Det låter som en fantastisk helg! Önskar dig en härlig vecka också.

2 HelenTh:

skriven

Vad konstigt det blev när jag kommenterade från mobilen?!? Helt anonym blev jag😊

3 Anni:

skriven

Riktigt sköna vinterbilder, det där! De skulle kunna sälja landet till turister som vill uppleva något exotiskt.
Och så blev jag ju väldigt godissugen ... undrar om det finns någon skumtomte kvar ... jag som inte ens gillar skumtomtar ...

4 BP:

skriven

Bild 1 och 2 = härligt att titta på inifrån. Men det vet du ju redan;-)

Bild 3 = Què;-) Ja du förstår nu här också. Har aldrid bakat nå't i hela mitt liv så...

Bild 4 = Godis äter ja inte och "Så ska det låta" har jag aldrig tittat på heller, så ja, du anar väl;-)

Visst är det härligt att vi alla är så totalt olika:-)

5 kolonilotta :

skriven

Roligt att se att du har haft en så fin helg!:) ❤
Det gör mig glad!
Och dina bilder säger mer är tusen ord!
Nu önskar jag dig en lika fin start på den här veckan.
Kram Mia!

6 cissi:

skriven

Det låter och ser ut som du haft en väldigt lugn och skön helg!
Ha en bra vecka! Kram från mej

7 Annika:

skriven

Hej. Så vackra vinterbilder. Härligt att du har varit ute och njutit av den.
Hej svejs.

8 Violen på Brandholmen:

skriven

En vacker men kall vinterhelg! Gläder mig att du har haft det bra och kunnat njuta både utomhus och inne i värmen!

9 Paula i pörtet:

skriven

Hej, så du har spänt fast skidorna du, det såg härligt ut i spåren. Här har kylan varit för bister för utomhusaktiviteter, o då är inte jag den som klagar i första taget. Idag måttliga 10 känns som en värmebölja...
Tänk så populärt fröknäcket har blivit, finns hur många varianter som helst,. De jag smakat har jag gillat sådär, väldigt kompakt, inget fel i smaken, men som sagt inget man kan äta som vanligt knäcke. Jag äter en skiva Ryvita varje morgon, det bara dammar i käften, hihi
Kram från pörtet

10 Anemonen:

skriven

Vackra vinterbilder båda två för visst är vintern vacker när det är snö och den fortfarande är vit. Godis är ett måste ibland och de där svarta fiskarna lockar såklart en lakritsälskare som jag. Fröknäcke det är gott de. Trevlig vecka.

11 Gärdsmygen:

skriven

Andra bilden gillar jag lite extra. Det ser så väldigt härligt ut att åka längdskidor. Men ändå gör jag det inte. Föredrar fikat med dina knäckebröd. Har du några kvar?

Kommentera här: