Tacksam

Dags för en tillbakablick på veckan som gått. En bra vecka, bara två dagar med migrän. Är alltid tacksam för de dagar migränen håller sig borta.
 
Annat på min lista:
Tacksam att ni höll tummarna så bra! Tack!
Tacksam att jag fick ordern jag hoppades på. Ytterligare 25 hjärtstartare och 25 utbildningar sålda!!
Sand
Broddar
Slippa frysa
Bara-vara-tid
Restauranglunch på en måndag
Bortbjuden på födelsedagsmiddag
Sällskap av sonen när mannen är borta hela veckorna
Morgonyoga i kyrkans regi
Sudoku
Babyshower
Ungdomarna på söndagslunch
Hasselbackspotatis (hade inte ätit på kanske 20 år)
Glutenfritt fröknäcke
Semlor (utan grädde)
 
 
 
 
 
1 Ingrid:

skriven

Va kul, Grattis!

2 Marina:

skriven

Bra lista. Speciellt att du fått sålt hjärtstartare och utbildningar. Så bra! Sen semlor, broddar och att slippa frysa är viktigt. Ha en bra fortsatt vecka.

3 Malin:

skriven

Vilken fin lista! Ha en bra vecka :-)

4 Eva Trillian:

skriven

Vilken order! Kul! Men - ja, det väl när de ser ett bra företag och en bra utbildare :) så de är ju kloka helt enkelt!
Semlor ja - nästa vecka blir det att gotta sig med årets semla ;) räcker bra med en!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

5 Freja:

skriven

Alla dagar utan migrän är bra dagar. Jag känner att jag kommer behöva tabletter för att kunna sova i natt, typiskt när jag ska upp tidigt i morgon!

6 Helena:

skriven

Åh, du har också varit på yoga! :-) Fin lista och det där med att bli bortbjuden på födelsedagsmiddag låter hur trevligt som helst. Önskar dig en fin ny vecka. Kram
Ps. Det gick jättebra att du lånade bilden för Hållbar livsstil. Roligt att du är med. :-)

7 BP:

skriven

Stort, stort GRATTIS att du kammade hem ordern. Är så otroligt stolt över dig:-) Å jag kan tänka mig att din offert ligger aningen lägre än andras, då du inte har lika stora omkostnader som "stora" företag.

Åsså fastnar jag på "restauranglunch på en måndag". Kan tala om för dig att det där med restautangluncher alla veckodagar är väldigt vanligt som panschis - förutsatt at man har bra lunchställen i närheten alltså. Å om menyn inte passar på hemmaplan så åker man in till stan, vilket vi gjorde idag.

Åt årets första semla idag. Som sagt - grädden var god. Semlan var "luftig", men mandelmassan var en katastrof. Dessutom satte sig dessa eländiga kardemummafrön mellan tänderna. Första och sista semlan för min del i år - tror jag;-)

8 kolonilotta :

skriven

Va fint av din son att hälsa på mamma när du är själv så många dagar! ❤
Och stort grattis till den stora ordern. Bara att boka nästa resa nu ;)
Tänkte på glutenfritt fröknäcke.
Är du glutenintolerant eller har du valt bort ändå?
Jag tog in just det i sortimentet nu i veckan som var. Och det blev åtgång direkt! :)
Hoppas du får en bra vecka utan din dumma migrän vännen!
Varma kramar ❤

9 cissi:

skriven

Tänk så mycket det finns att vara tacksam för!
Fortsätt att ha det bra! Kram

10 Susanne:

skriven

Oj, säljer du hjärtstartare? Kul!! Viktig sysselsättning! Vi hade HLR-repetition på jobbet i förra veckan. Grym träningsvärk man hade dagen efter.
Sådant där glutenfritt fröknäcke är sjukt gott.

Kommentera här: