Tacksam

Nyss hemkommen från Stockholm är jag extra tacksam för att Susanne på bloggen Kolonilotta hörde av sig till mig förra veckan och undrade om vi skulle ses. Vi träffades vid Kungsträdgården och njöt av körsbärsblommor, god mat, lite vin och en himla massa prat! Supertrevligt!! Tack för det!!
 
Annat smått ochg gott att vara tacksam över:
dansa tills fötterna värker
träffa massa gamla kompisar
avslappningsmassage
trevliga kunder
beställa mat en vardagskväll när man inte orkar laga
kvinnor tillsammans, en grupp för nysvenska och gammelsvenska kvinnor i alla åldrar, vi pratar, fikar, pysslar, sjunger, målar mm
härliga promenader
ridturer
fågelkvitter
ljuset!!
 
 
 
1 Gemsofmylife :

skriven

Vad mysigt att träffa en bloggvän !!
Och i en blommande Kungsträdgård och vin /mat , kan det bli bättre :) sen fastnade jag för fågelkvitter och avslappnande massage !!!
Låter som en perfekt vecka !
Kram

2 BP:

skriven

Nu har jag ju läst om din träff med Kolonilotta bde hos henne och dig. Så jag utgår ifrån att ni njöt för fullt i Kungsan:-)

Dansa är inte min grej, men att träffa gamla kompisar - det förstår jag. Gjorde det i helgen och ska träffa dom igen på onsdag.

Åsså fastnar jag på beställa-hem-maten när man inte orkar laga själv. Så borde det vara vare dag:-)

3 Susjos:

skriven

Va roligt att du och Kolonilotta hade en date ikväll! Så trevligt att träffa bloggvänner IRL!
Beställa hem mat,det är ju helt underbart! Liksom massage, goa vänner ....och inte minst ljuset!!!
PS.Underbart att även äldre pensionärer är ute på äventyr som du beskrev inne hos mej!DS. Må bäst! ♥

4 cissi:

skriven

Vad skoj att träffa ännu en bloggvän i verkliga livet! Och lite avundsjuk är jag på att du fick se blomningen i Kungsträdgården.
Kram

5 Eva Trillian:

skriven

Fint att få se blomningen av körsbärsträden!
Fastnar extra för gruppen av kvinnor i din lista! :) Kvinnor tillsammans. Viktigt och fint!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
...och LEGO ska inte ligga på vinden ;) det ska man leka med!

6 Annette:

skriven

Så kul att träffa en till bloggvän! Alltsammans lät mysigt på din lista, men allra mest ljuset och fågelkvittret, vad jag älskar just de sakerna när det blir mer av det efter vintern :)

7 Anita Malta:

skriven

Men vad jätteroligt att ni träffades du och Susanne!! Påminner mig att jag ställde in sist men nästa gång SKA vi ses, det har jag bestämt och så ska det bli :-) Mår ju betydligt mycket bättre nu än då liksom du som hade en oerhört jobbig period :-)
En som alltid fin och tänkvärd tacksamhetslista. Himmel vad roligt att släppa loss och dansa. Vet inte när jag dansade sist. Kvinnor från olika kulturer som träffas tillsammans låter spännande och givande och vad härligt med fåglarnas kvitter och att dagarna blir längre. Kram Mia !!

8 kolonilotta :

skriven

Tack själv fina Mia!
Såg den underbara bilden på kärsbärsblommorna du tog på Instagram.
Riktigt vacker bild! :)
Och att dansa tills fötterna värker är ju såååå roligt!
Riktigt härlig lista!
Och bäst av allt är att du tagit bort mobilinställningen! :)
Stort tack för det.
Varmaste kramen till dig.

Kommentera här: