Naturliga mönster

Mönster är det som gäller hos Tisdagstema. Gillar mönster som naturen skapar alldeles själv!
 
 
 
1 Klimakteriehäxan:

skriven

Svårslagna mönster på himlen i dina foton!

2 Monica o Jacob:

skriven

Ja helt underbara mönster med härliga färger;-)
Ha en skön kväll

3 Stare Ström:

skriven

Fina färger och mönster!

4 Anita Malta:

skriven

Så fyndigt att välja det natuligt skapade mönstret. Jättefina bilder med fantastiska färger och vackra speglingar i vattnet.

När det gäller det där trista hos mig med domstolsförhandlingar, advokater osv. har jag helt gett upp. Vår granne har stämt oss och när jag frågade vår advokat om vi kunde resa utomlands eftersom vi ännu inte blivit delgivna svarade han att ett par veckor hit eller dit spelar ingen roll. Det här kommer ta ett par år. Luften gick ur mig helt. Vovve kan jag glömma och det är bara att acceptera hur det är och gå vidare. Nu när jag smält det hela känns det helt ok. Nu ska vi passa på att resa och ha det så bra vi bara kan och det känns riktigt bra.
Kram från Malta(nita) :-)

5 Violen på Brandholmen:

skriven

Vackra färger och mönster och därtill väldigt fina speglingar! Naturen kan verkligen skapa konstverk!
Ha det gott!

6 Anne-Mari:

skriven

Vidunderlig vakre bilder !

7 Paula:

skriven

Ooooo så vacker himmel! Vet du, på väg hem från Falun ikväll var himlen fylld av rosa moln, skojade med exet o frågade om han gick på rosa moln, men det gjorde han visst inte. Hade så gärna fotat men framrutan på bilen var så skitig så det var liksom ingen idé. Jag hävdar verkligen att inget överträffar naturens egna underverk!
Kram

8 BP:

skriven

Herregud vilka foton! Helt fantastiska bilder! Sådana skulle jag kunna döda för... om jag någon gång skulle lyckas med att ta dom själv alltså;-)

9 Ulrika Landin:

skriven

Wow!!

10 Marit:

skriven

Ja naturen gör det bäst :) helt klart!

11 biggeros :

skriven

Otroligt fina färger och vilket mönster!! Ha det bra. Kram

12 cissi:

skriven

Naturen skapar de vackraste mönstren. Första bilden är jättefin!
Kram

13 Helena:

skriven

Åh! Alldeles ljuvliga foton. Naturens färger och mönster... Magiskt. Kram och fin lördag till dig.

14 Menageriet:

skriven

Fina mönster i naturen och de blir aldrig fel heller! :)

Kommentera här: