Hemma

En kvällsbild över Gnesta! Hemma för mig. Vad som är hemma för andra ser ni här;
 
 
 
 
1 Klimakteriehäxan:

skriven

Inser att jag vet nästan inget om Gnesta ...

2 Monica o Jacob:

skriven

Ser riktigt mysigt ut:-)
Ha en skön kväll

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Det ser ju riktigt mysigt ut i kvällsljus! Fina speglingar i vattnet!
Ha det gott!

4 Anita Malta:

skriven

Oj, är det så vackert där du bor :-) En väldigt fin kvällsbild !

5 Paula:

skriven

Hej, ingen ort jag känner till särskilt väl, men den såg maffig ut i nattens mörker!
Kram

6 cissi:

skriven

Vad snopen jag blev! Kunde aldrig ha gissat att det var Gnesta på bilden! Jag har aldrig sett det från den vinkeln och på kvällen dessutom......fint!! :)
Kram

7 Eva Trillian:

skriven

Gnesta gör sig fint där :) speglar sig vacker också!

8 Marja:

skriven

Vilken fin kvällsbild! Jag trodde först att det var någonstans vid Medelhavet. :)

9 Freja:

skriven

Hemma för mig är där jag ska sova till natten. Många hotellrum har fått vara hemma ;-)

10 BP:

skriven

Är du säker på att det är Gnesta?????? Har iofs aldrig varit där, men har aldrig tänkt på att Gensta ligger nära vattnet.

Hursomhelst bilden är helt fantastisk och borde visas i en broschyr! Kontakta genast kommunen:-)

11 Anne-Mari:

skriven

Vakkert lyshav over byen.

12 Göran:

skriven

Fin kvällsbild!Vi har ingen sjöi närheten, bara en damm

13 Marit:

skriven

Fin kvällsbild. Antar att du är uppväxt där, brukar alltid kännas som hemma även om man flyttar därifrån!

Kommentera här: