Tacksamhet och en glad överraskning

När jag satte igång datorn nyss blev jag väldigt överraskad, och väldigt glad. Vinst i fototrissen! Jag som var glad och tacksam bara att ha gått till final. Jätteroligt! Tusen tack till er som röstat på mig!
 
Några andra punkter på min tacksamhetslista:
att jag inte har barn i Trollhättan-skolan
vatten i kran
tak över huvudet
mat på bordet
underbart höstväder
långa frukostar på helgen
nypressad juice
härliga ridturer
hemlagad pizza
familj
vänner
besök av min svägerska en vardagseftermiddag
äppelkaka
after work med alla kvinnliga företagare på orten
sonen hemma
 
 
1 Anita Malta:

skriven

Gratttis Mia !!! Är såå glad för din skull. Tycker verkligen du är mer än värd första platsen med tanke på dina fina bilder. Sen behöver du nog lite uppmuntran och extra små glädjekickar i tillvaron efter den ganska så jobbiga tid du gått igenom.

Härligt att läsa din tacksamhetslista. Mat på bordet och tak över huvudet... Ja, det finns verkligen mycket att vara tacksam över. Sånt som vi oftast inte tänker på och bara tar som självklart.
Kram !

2 BP:

skriven

Håller helt med Anita och grattar dig än en gång! Å det underbara höstvädret lär ju fortsätta många veckor till. Hoppas verkligen att SMHI har rätt för en gångs skull.

Även resten av di tacksamhetslista är fin Mia!

3 Fru Fräken:

skriven

Grattis till vinsten och kul att du tittade in på min sida! Fint höstväder och äpplen verkar vara ett genomgående tema just nu!
Ha en fortsatt fin vecka!

4 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Grattis till vinsten ! Kul !
Många fina saker för dig under veckan som gott.
Önskar dig en fortsatt fin vecka.

5 Susanne:

skriven

Story Grattis till vinsten!
Och jag är inte ett dugg förvånad.
Dina bilder var fantastiska!
Och riktigt mysig vecka du har haft när man läser listan! :)
Sorg i hjärtat när jag tänker på de som fick sätta livet till i Trollhättan! Usch och fy!
Ha en riktigt fin kväll!
Kram.

6 Eva Trillian:

skriven

Det var ju en trevlig nyhet att få när du gav dig ut på dagens första surf :)
Grattis igen!

7 Helena:

skriven

Ett stort grattis till vinsten.:-) Så roligt! Jag ser att du också fått ha långfrukost. Guldstunder och kontrast till vardagen. Fin ny vecka till dig Mia. Kramen!

8 cissi:

skriven

En väl värdig trissvinnare, din första bild var helt fantastisk! GRATTIS!
Och vilken fin tacksamhetslista, saker som för oss är självklara är ibland lätt att glömma bort att vara tacksam över.

9 Comsi Comsa:

skriven



STORT GRATTIS till vinsten, så kul! :-)

10 Jessica Högberg:

skriven

Du har så fina tacksamheter!!

11 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Grattis till vinsten! Vad roligt att vara bäst!
Härlig tacksamhetslista! Det är så viktigt att känna tacksamhet och uppskatta godbitarna man har.

You Rock!!!

12 Marina:

skriven

Grattis. Vad kul! Fina bilder och en bra lista :)

13 Malin:

skriven

En alltigenom fantastisk lista!

Ha en fin ny vecka

14 Lottisen:

skriven

Grattis till vinsten! Ha en jättefin vecka!

15 Marit Johansson:

skriven

Stort grattis till vinsten, jag ska kolla in dina bilder lite senare :) nu ska jag iväg på middag hos en kompis!

16 Anki:

skriven

Grattis till vinsten! Fina bilder!

17 Sophia:

skriven

Stort grattis till vinsten! Jätte fina bilder och även alla andra bilder i inläggen nedan, har kollat igenom lite snabbt :)Jag har inte riktigt hängt med i bloggvärlden på ett tag nu igen.
Och det i Trollhättan är verkligen hemskt, usch! Ofattbart!Hoppas du får en trevlig onsdag!

Kommentera här: