Tacksamhet

Ny vecka, ny måndag och dags för ett nytt inlägg om tacksamhet. Finns alltid mycket att vara tacksam över.
 
Snabbt och positivt (eller negativt blir det ju egentligen) svar från mammografin
Gott om egentid
Äppelpaj med vaniljsås
Goda fruktdrinkar
Att jag får plocka äpplen hos min vän
Migräntabletter
Vetekuddar
Orkidéer
Ansiktsbehandling (som jag vann på senaste Morgonsoffan)
Snabb remiss till Uppsala sjukhus
Att mannen kom hem på torsdagen istället för fredagen
Mörk choklad
Lugn skön hemmahelg
Smultron i oktober
Kunna torka tvätten utomhus fortfarande
Långa promenader
Prosecco
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Karin:

skriven

Egentid är viktigt, det måste man få ha ibland!
Kramar Karin

2 BP:

skriven

En fin tacksamhetslista, där ju punkt 1 är den viktigaste av alla. Åsså förståss att kunna torka tvätten utomhus. Älskar doften av lufttorkad tvätt:-)

3 Helena:

skriven

Så underbart besked du fick på mammografin. Förstår att det känns så bra. Tittar på din lista och tänker så många fina stunder du har med där. Ansiktsbehandling, äppelpaj (så njutbart), prosecco, långpromenader... Sedan är det skönt att få en snabb tid till sjukhuset om man behöver det. Kramen till dig.

4 Gemsofmylife :

skriven

Hej söt ❤️
Vilken underbar lista :) och mysigt att vinna en ansiktsbehandling :) var det ngt speciellt märke på produkter eller speciell terapeut man fick ??
Prosecco äppelpaj och härliga långa promenader låter underbart
Önskar dig en mysig start på nya veckan
Kram Sanna

5 Eva Trillian:

skriven

Inget jag inte håller med om :) positivt negativa svar är Guld - liksom allt annat i din lista! Tack för att du är med och delar!

6 Malin:

skriven

Härligt med egentid och skönt med negativa svar, det är precis vad man vill ha.

Önskar dig en bra vecka!

7 Freja:

skriven

Så mycket att vara tacksam för!

8 Comsi Comsa:

skriven


Fin tacksamhetslista. Jag var också på mammografi för ett par veckor sedan, trodde svaret skulle komma idag men icke så kanske i morgon....

Godnattkram ♥

9 BP:

skriven

Svar: Hahaha. Det säger KajsaLisa också - det där med ISO-tal alltså. Å var f*n hittar jag detta tal på min pocketkamera. Inte den blekaste. Å jag ska inte ta reda på det heller. Jag är en spontanfotograf med min lilla Sonny (en Sony kamera) och klickar helst när jag se nå't roligt. Om jag skulle lära mig alla finesser, rattar, inställningar med mera så skulle jag bli en "riktig" fotograf. Å det vill jag inte. Då kikar jag hellre in hos experterna som du och Anita till exempel:-)

10 Borgmästaren:

skriven

Vad bra att du stannar upp och funderar över det fina i vardagen. Läste att man varje kväll skulle tänka på de tre bästa sakerna med sin dag. Gjorde det ett tag och det var himla skönt. kanske dags att återuppta den vanan. Kanske bäst att börja redan nu?

Kommentera här: