Skyltsöndag

Nu behöver man inte gå till en psykolog längre om man har problem. Bara att hålla in knappen och prata. Sen får man kanske ett peppande svar :)
 
BP är det som förvaltar skyltsöndagen :)
1 BP:

skriven

Hahaha! Undrar var du har hittat den skylten och telefonen... gissar på Sydamerika. Åsså tror jag att telefonen verkar rikta sig mest till kvinnor med den lysande rosa knappen.

En riktigt annorlunda och toppen bidrag till Skyltsöndag!

1 000 tack för att du skyltar och länkar:-)

2 Comsi Comsa:

skriven



Ha ha ha, den var bra! :D

3 Maria:

skriven

Vad bra!!!

4 Susanne:

skriven

Min största rädsla med den där skylten är om den skulle vara på riktigt! :/
Hahaha...Jätte bra.
Nu mår jag äntligen bra igen.
Fick tillbaka proverna på leverfläckarna också och allt såg bra ut! :)
Ha en jätte fin ny vecka.
Kram kära du!

5 Freja:

skriven

Ohh, psykologautomat, så praktiskt!

6 Anita Malta:

skriven

Haha.. ja det är skillnad på psykologer och psykiatiker bortsett från att de sistnämnda sällan är tillgänglinga 24/7 ;-)

7 Anita Malta:

skriven

...psykiatriker och tillgängliga !

8 BP:

skriven

Underbart Mia!!!! Du har vunnit i Fototriss! Om du bara visste hur glad jag är för din skull! Ditt bidrag var inte bara klart bäst utan du är sååååååå väl förtjänat denna seger!

Är stolt över dig och ger dig en varm segerkram!!!

9 Annette:

skriven

Haha, ja så kan man förstås också tolka texten :))
Och grattis till vinsten i Fototriss! Det var riktigt läckra bilder du tagit. Ha en riktigt fin dag!

10 cissi:

skriven

Haha.......där skulle jag aldrig våga säga nått?! Skulle nog få domen heltokig fortare än kvickt! :)

11 Gemsofmylife:

skriven

Grattis till vinsten i FOTOTRISS dina bilder är verkligen underbara !!!
Jag röstade på både dig och BP så kul att mina favobloggare var med i finalen :)
Underbar tolkning av den texten ja tänk om man skulle bara kunna ringa och få lite hjälp så där på plats ;)
KRAMISAR Sanna

12 KajsaLisa:

skriven

Okej, en plåtcoach alltså :)

Kommentera här: