Mina fyrbenta vänner

Mina nya fyrbenta vänner och jag poserar framför kameran :) Havsleguaner på Galapagos.

 
1 Anita Malta:

skriven

Fantastiskt att få komma dessa charmiga djur så nära. Måste genast kika i våra gamla album från 90-talet. Då var det maken som stod bakom kameran och vissa bilder från Galapagos är helt makalösa. Kanske kan man scanna dem.. ;-)

2 Monica o Jacob:

skriven

HIHI ja dom var fin måste säga att du är modig omringad av dom som du är;-)
http://ingemix.bloggplatsen.se/2015/10/27/11205324-tisdagstema/

3 cissi:

skriven

Det var modigt! Jag hade aldrig vågat gå så nära!
Kram

4 Susanne:

skriven

Men Jisses så coolt!!

5 Anni:

skriven

Tuffing!

6 Marit Johansson:

skriven

Va snygg du är :) och modig .. jag antar att de är snälla men de ser rätt otrevliga ut! En jättefin bild!

7 Anemonen:

skriven

Det här fotot slår alla idag. Härlig bild och så granna de är när man tittar närmare. Snälla är de förmodligen också och inte rädda för människor. Ett foto som du kommer att glädjas åt länge.....

8 Paula i pörtet:

skriven

Undrar om inte du bjuder på veckans mest exotiska fyrfota kompisar? Jag tycker nog dom är aningens läbbiga, inte att leka med dom tassarna! Det räckte gott när dottern kom hem med salamandrar, visst var dom små o söta men...

9 meta:

skriven

det var inte dåligt med såna vänner.
Ha det gott
Kram Meta

10 Freja:

skriven

Åhh, så häftigt! Dottern (som är 15 och går i nian) har lovat att när hon är färdig marinbiolog ska hon ta med mig till Galapagos :-)

11 Beppan:

skriven

Liiite annorlunda vänner....
Spännande möte!

12 BP:

skriven

Hahaha! Dagens mest exotiska bidrag tillsammans med Kråkvinklars elefanter och zebror från Zimbabwe.
Å du Mia - du smälter in perfekt som sällskap där;-)

13 Helena:

skriven

Så läckert! En vacker tvåbent klädd i rött och några skräckinjagande fyrbenta i grått. ;-)
Fin kväll Mia!

14 Anki:

skriven

Wow... där skulle jag gärna byta plats med dig! Mina drömmars mål :)
Härlig bild!

15 Eva Trillian:

skriven

Taggiga kompisar :)
Ni ser ut att ha det bra på stranden!

16 GunBritt:

skriven

ja det var ju lite ovanligt inslag av fyrfotingar....Häftigt

17 Lottisen:

skriven

Vad söta de är! Och de verkar inte särskilt rädda av sig, härlig bild!

18 Annette:

skriven

Vilken fantastisk bild! Jag vill verkligen dit någon gång. Jag skall faktiskt kolla upp resmålet litet. Vi funderar just nu på en resa i sommar till antingen Frankrike eller kanske en road trip runt i Norden. Men Galapagosöarna... vilken upplevelse det måste ha varit!

19 Susanne:

skriven

Vet inte om jag hade sitter lika snällt bredvid dom dom du gör! :)

20 Comsi Comsa:

skriven


Nämen gud vilken bild och där sitter du som det vore vardagsmat... :D

Kramen ♥

21 Stare Ström:

skriven

Ja, de är söta!Ser ut som urtidsdjur men är hur fredliga som helst.

Tack för din kommentar!Kul att du gillar bilderna!Det kommer fler.

22 Susjos:

skriven

Vilken häftig bild! å grattis till vinst i fototriss! Jag röstade på dig (och BP) extra kul att ni båda fick vinster!!!
Kram!

23 Cecilia RockBabe Kärvegård:

skriven

Wow! Vad coola de ser ut!

You Rock!!!

24 Gemsofmylife:

skriven

IHHH vad läskigt gillar inte ödlor rädd för dom
Men du är modig du fina Mia
Kram ps du vann ngt hos mig :)
Sanna

25 Åke :

skriven

Dom ser ju ut att sträcka på sig :) De ville nog vara med :)

Kommentera här: