I like - Franska Rivieran

 
 
Fjärde besöket nere på Rivieran och det var lika vackert som vanligt. Dessutom hade vi en himla tur med vädret. Väldigt glad att vi hann hem innan översvämningarna.
 
 
1 Monica o Jacob:

skriven

Blir nog en resa dit så småningom, verkar riktigt mysigt;-)

2 BP:

skriven

Ni hade verkligen världens tur med vädret! Tur och skicklighet helt enkelt. Å just i år efter allt som hänt dig är jag oerhört glad att ni hade sol och värme. Det förtjänade du verkligen!

3 Annette:

skriven

Å, Frankrike ♥ Det var länge sedan jag var i södra Frankrike, men jag hoppas att vi kommer iväg dit och även litet västerut i Frankrike nästa år. Älskar språket, folket, maten, omgivningarna.

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Skönt för er att komma bort och koppla av lite! Vilken tur att ni kom iväg från Rivieran i tid så ni slapp allt elände med ovädret! Fina bilder, blir lite ressugen igen!
Ha det gott!

5 Anita Malta:

skriven

Att det är en vacker plats har vi fått ett tydligt bevis på bild nummer två ;-) Skönt att ni kom iväg, trots allt. Hade nog varit jobbigare att vara hemma och vänta på det som skulle ske så det var med facit i hand säkert ett perfekt avbrott. Mina två systrar var i Nice och fick känna av regnovädret men det gick som väl var bra.

6 meta:

skriven

Ja det finns många resmål som lockar. bara tiden som inte räcker till.det ser bra härligt ut.
Ha det gott i vardagen med
Kram Meta

7 Lottal:

skriven

Oh, nu blev jag verkligen ressugen! Gillar också Rivieran. Må så gott!

8 Anemonen:

skriven

Till och med jag blir sugen på att resa dit. Vacker vy

9 HelenTh:

skriven

Det ser ljuvligt ut, man kanske måste åka dit någon gång.

10 Marit Johansson:

skriven

Ja fy så otäckt det var med översvämningarna där nere.. bra att ni "missade" det...
Så vackert landskap på dina bilder! Min syster har en lägenhet där nere och jag har aldrig varit och hälsat på henne där, måste åka!

11 Paula i pörtet:

skriven

Jamen jisses, det var ju där mitt i kaoset som ni var. Vilken tur att ni hann undan. Annars hade ni blivit blöta inte bara om fötterna...
Kram

12 Freja:

skriven

Så vackert!

13 Anneli - A'la Foto:

skriven

Det kan jag tänka mig är vackert! Din sista bild ser ljuvlig ut! :)

14 KajsaLisa:

skriven

Skönt att du hann undan, såg bilderna därifrån.

15 Eva Trillian:

skriven

Så skönt att vädret var med er :)
Franska Rivieran är outforskad av mig ... men någon dag kanske :) Du lockar med fina bilder!

16 Anne-Mari:

skriven

Der har eg aldri vore.
Det fristar når eg ser dei fine bilda dine.

17 Marit Johansson:

skriven

Sv: Min syster bor inte där men hon och hennes man har en lägenhet i Antibes. Ja det är klart att jag måste åka dit :)

18 Anni:

skriven

Snacka om att jag också lajkar det! Extra mycket nu när höstmörkret lägger sig.

Kommentera här: