Tacksam...

Åter måndag och dags för veckans tacksamhetslista.
 
hälsofrukost och träff för kvinnliga företagare
att det inte regnade så mycket när vi flyttade, blev inte helt våta...
ingen migrän denna helg!! (efter två jobbiga migränveckor kändes det extra skönt)
Casal Di Sierra (gott vitt vin från Italien)
att dottern med sambo flyttar tillbaka till Gnesta
batteriblockljus
doften av granris
alla stjärnor som lyser upp fönstren i mörkret
pannbiff i grönpepparsås
hederlig papperskalender
ljusfesten i Järna
hemlagad pizza
hallonlakrits-glögg
novembers bokföring i princip klar (bara att dra ut listorna imorgon)
 
 
1 Ruth | HungryHeart.se:

skriven

Hallonlakritsglögg?? Åh gud, var får man tag i den? Låter ju precis hur gott som helst.

2 Helena:

skriven

Så underbart att du fick en helg utan migrän. Det är verkligen en elak plåga. Hallonlakritsglögg - var hittar man den? Det lät riktigt spännande. Och att dottern med sambo flyttar närmare måste vara lycka. Fin ny vecka till dig. Stor kram

3 Lottisen:

skriven

Skönt att slippa migränen! Visst är det fint när det lyser i fönstren av stjärnor och ljusstakar, mina har precis kommit på plats. Ha en fin vecka!

4 BP:

skriven

"Ingen migrän denna helg!!" Vet precis vad du menar. Men jag lovar dig att migränen avtar rejält efter klimateriet Tyvärr har du några år dit...

Åsså kan jag inte låta bli att fastna på din hederliga papperskalender. Köpte precis två kalendrar häromdagen - vanliga, hederliga papperskalendrar för 2016 alltså.

Det känns så "tryggt" att se att det inte bara är jag som är "gammalmodig":-)

5 Eva Trillian:

skriven

Julen smyger sig in i alla listor :) Advent är en mysig tid!
Tack för att du är med i detta :)

6 Marina:

skriven

Hallonlakritsglögg låter gott! Och hälsofrukost är inte helt fel.
Jag ska bara 2½ timme bort, till Haparanda och Ikea. Inte så långt bort.
Ha det bra.

7 kolonilotta :

skriven

Hallon-lakrits glögg? Nja. Nej tack tror jag! Men man vet ju aldrig. Det kanske skulle passa mig trots att jag inte gillar lakrits.
Och tack för nytt vin tips! :)
Ha en fortsatt jätte fin vecka...
Utan migrän! ❤
Kram.

8 Gemsofmylife:

skriven

Härliga mia med din fina lista :)
och har faktiskt en hallonlakrits har vi köpt fast vi inte alls vet hur den smakar men nu blev jag lite gladare ;)
Härlig advents lista som alla nu inriktar sig på :) det känns att jul och advent gör mycket för våra sinnen
Kram Vännen

Kommentera här: