I like - höstmys

 
Den här årstiden är det mysigt att kura ihop sig i soffan och ha mycket tända ljus omkring sig. Gärna en sprakande brasa också. Det gillar jag.
 
 
1 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Så kul att du och jag hade nästan lika vad vi gillar denna torsdag :)
Ser hur mysigt ut som helst hos dig med de fina ljusen.

2 Lottal:

skriven

Håller med dig, man vill tända massor av ljus nu. Härlig tid vi har framför oss. /Lotta

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Novembermörkret har ju den fördelen att det är extra mysigt att sitta och kurra med en massa tända ljus! Då känns det gott och omboat!
Ha det bra!

4 Stare Ström:

skriven

Man får göra vad man kan för att lysa upp tillvaron i november!

5 cissi:

skriven

Det var så mörkt och grått när jag nyss vaknade efter arbetad natt och det kändes så där kul. Så tände jag lite ljus och det grå blev genast mycket mer behagligt.
Ha det bra!

6 BP:

skriven

Den här årstiden behövs ju verkligen allt ljus man kan få. Här har vi dock ställt om till LED belysning.

7 Gemsofmylife:

skriven

Jag gillar hösten att få tända ljus och krypa in under filten och inte så mycket krav ;) har ljus överallt där jag är :)
Kramisar Sanna

8 Gärdsmygen:

skriven

Ja ljus får lysa upp hos oss ett tag nu! Har läst igenom ett antal inlägg tillbaka hos dig och skickar en varm kram.

9 emonen:

skriven

Höstmys är alltid lika fint det.

10 Anne-Mari:

skriven

Fint bilde av kjempefine lysglass.
Grip dagen :)

11 Freja:

skriven

Ja, det är den bästa tiden på året för mig!

12 Helena:

skriven

Visst är det mysigt. Här jag har tänt ljus och värmt lite glögg från Coop. Fin känsla. Kramen till dig.

13 Leena:

skriven

Ja levande ljus är verkligen härligt. Här hemma tänder vi också varje kväll ett antal ljus och när det är lite festligare blir det riktigt många. Brasan är lite för effektiv så vi får vänta med att tända den tills det blir lite kallare, annars får vi svettas ...

14 Maria:

skriven

Brasa har jag tyvärr ingen men massa tända ljus är ju oxå mysigt! Min man tycker dock att det blir alldeles för varmt med för många så ikväll när han ska iväg ska jag passa på att tända hur många som helst!!

15 Anni:

skriven

Något ljus tänder jag också, men inte så många. Ute har jag batteriblockljus som tänds och släcks av sig själva, de ser ut som riktiga och gör mig glad när jag kommer hem i mörkret.

16 Anita Malta:

skriven

Ser mysigt och stämmningsfullt ut och det är det ju verkligen också med tända ljus. Här har den tiden inte riktigt kommit ännu eftersom det fortfarande är som den allra bästa svenska sommar man kan tänka sig här på ön just nu. Runt 23 grader och ljuvligt ljumma kvällar. Njuter allt vad jag fömår av mina promenader trots att det nu är mörkt strax efter fem.
Åhh... tänk, igår efter att jag lagt in "min" papegoja fick jag en sån lust att resa till Costa Rica igen. Vi har ju pratat om det tidigare här hemma men sparat till vintern. Nu har vi börjat leta flyg för att möjligen resa i februari !! Extra kul att maken blev lika entusiastisk som mig. Hoppas verkligen vi kommer iväg.

Vissa saker kan sätta käppar i hjulet då vi nu är mitt uppe i segdragna domstolsförhandlingar när det gäller konflikten med vår granne. En väldigt trist historia och jag försöker ibland förtränga att den ens existerar.
Önskar dig en riktigt skön helg Mia.

17 Jessica Högberg:

skriven

Dom lykterna var riktigt fina!

18 Sophia:

skriven

Håller med dig, en riktigt mysfaktor :) Jätte fina lyktor!

19 Nett:

skriven

Mysigt med höstmys :)

20 Cecilia:

skriven

Det är så mysigt med tända ljus!

Kommentera här: