Glad och tacksam

Åter måndag och dags att blicka tillbaka på den gångna veckan och dess höjdpunkter. Efter en toppenhelg kännar jag mig förstås extra tacksam!
 
känslan när 4 dagars migrän försvinner
middag ute med en vän en vanlig tisdagskväll
Sverige till EM !!!
kvällspromenad
Morgonsoffan med alla lokala företagare
besök av moster
fika hos föräldrarna
tända ljus
en härlig helg tillsammans med min man
hotellfrukost
bio
mina nya objektiv
min nya lilla kamera
yllesockor och långkalsonger
rumpvärme i bilen
kvällste i soffan framför TV:n
nya bokningar till firman
julmarknad tillsammans med en god vän
alla ni goa bloggvänner
 
 
 
 
 
1 BP:

skriven

Såååå mycket du var tacksam över den gångna veckan. Å efter fyra dagars migrän är du ändå så glad och positiv:-)

Sverige till EM - jo tack, verkligen:-) Grattis till den fina nya kameran har jag ju redan sagt, men vad heter h*n nu då?!

Å ett speciellt grattis till att det går så bra för din firma. Det är du såååååå värd!

2 Eva Trillian:

skriven

4 dagars migrän!? Men hugaligen så jobbig! Skönt att den är borta nu!
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

3 Jessica Högberg:

skriven

Tacksam kan man säga att man är mer än vanligt när man delat ut kläder och mat till Stockholms hemlösa och får gå hem och ta en varm dusch...

4 Gemsofmylife :

skriven

Så bra lista ❤️ Och jag vet känslan när migränen slutar det är verkligen ngt att vara Tacksam för !!!
Långkalsonger och rumpvärme är bäst :)
Sidenkalsonger funkar att ha både inne och ute :) perfekt på jobbet om man inte orkar ta av sig när man kommer in ;)
Så glad att din firma går bra !!! Det är du verkligen värd som BP också sa ;)
Stor kram till dig bästaste Mia
Tack för dina kloka kommentarer ❤️ Sanna

5 Susjos:

skriven

Å en sån härlig lista! Så skönt att migränen är borta! Och så mysigt med hotellfrukost och värme i rumpan i bilen!!! Ha en bra vecka! kram ♥

6 Karin:

skriven

Det var en lång tacksamhetslista denna vecka! KUL!
Tur att det finns långkalsonger, det hade jag också på i helgen.
Kramar Karin

7 Malin:

skriven

Mycket att vara tacksam för, migrän är inte att leka med, kan förstå att den känslan av frihet är sååå underbar.
Härliga ting att vara tacksam över även i övrigt

8 Helena:

skriven

Hur kunde jag glömma Sveriges EM-plats på min tacksamhetslista?! Nu blev jag verkligen nyfiken - nya objektiv och ny kamera. Så roligt och så spännande. Fotografering är en otroligt rolig hobby. Fin ny vecka till dig. Stor kram

9 Susanne:

skriven

Fyra dagar med migrän??! Fy va jobbigt! ❤❤❤
Och vilken helg du fick. Helt underbart! :)
Och massa nytt roligt i kameraväg!
Och visst är det fantastiskt roligt att Sverige tog sig till EM till sist!
Ha nu en riktigt fin dag vännen!
Kram

10 Freja:

skriven

Känslan när migränen försvinner kan jag verkligen relatera till. Ljuvligt!

11 cissi:

skriven

Det är mycket värme med på din lista, rumpvärme i bilen sätter jag också högt!
Hoppas det dröjer riktigt länge till nästa migränanfall, det måste var hemskt!
Kram!

12 Leva-Kerstin:

skriven

Hej
Visst är det bra att tänka tillbaka på dagen och hitta guldkornen, de finns där alltid hur än livet ser ut.

Kram till dig

13 Gemsofmylife:

skriven

Stor Kram skickar jag till dig hoppas att du mår bra vännen och njuter av veckan utan stress
Kramisar
Sanna

Kommentera här: