Blöt

Tisdagstema kör med blöt/våt idag. Det första jag kom och tänka på var Tough Viking som sonen tävlade i nyligen.
 
Nog sjutton blev man blöt i denna tävling. 1,5 mil löpning med 30 olika hinder.
 
 
Trött och blöt men väldigt nöjd!
 
Ni som vill se fler bilder från tävlingen så finns de här.
 
Och hur andra torkar dagens tema hittar ni här:
 
1 Klimakteriehäxan:

skriven

Det var bra jobbat, i både vått och torrt!

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Stronga deltagare som inte räds en ordentlig väta! Klart att sonen är både nöjd och stolt!
Ha det gott!

3 cissi:

skriven

Vad skoj att få se fler bilder från Tough Viking. Dt är allt ena riktiga tuffingar som deltar i det loppet.
Och angående din fråga så kommer jag inte ihåg vilket märke våra hjärtstartare kommer att ha, så fort jag vet talar jag om det.
Kram

4 BP:

skriven

Minns ditt inlägg om Tough Viking och sonens bravader mycket väl. Kul att du idag la upp fler bilder. Ibland hittar man ju "mitt i prick"-bilder till ett fototema, å det gjorde du verkligen idag:-)

5 Anemonen:

skriven

En stolt son och visst blir ett modershjärta stort i sådana stunder.

6 Anita Malta:

skriven

Tufft, minst sagt !! Härligt fartfyllda bilder och glädjen som din fina son utstrålar smittar verkligen där på sista bilden :-)

7 Freja:

skriven

Ser både jobbigt och roligt ut!

8 Paula i pörtet:

skriven

Älskar att titta på extremsporter, äventyrstävlingar, hinderlopp, brukar sitta klistrad vid teven när jag hittar någon dylik serie. Vilken duktig son du har! Inte alla som törs ställa upp,det kräver allt sin man!
Kram

9 Paula i pörtet:

skriven

Glömde säga att jag brukar titta på Ninja Warrior, en komprimerad tävling där dom tävlar på en kortare bana. I år var det första gången tävlingen även gick i Sverige.

10 Stare Ström:

skriven

Ja, han ser ut till att vara blöt!

11 Marja:

skriven

Spännande bilder! I slutändan gör det kanske inte så mycket om man blir blöt. :)

12 Hannis:

skriven

Är imponerad av människor som ställer upp i såna tävlingar.
Att kasta sig i vatten och kämpa över hinder.
Själv håller jag mig på yogamattan=))

Härligt att läsa att du förbereder julen i god tid.
Då får man ju faktiskt njuta av det fina också.

Fin dag till dig!

13 Ingrid:

skriven

Det kanske är något sådant man ska anmäla sambon sin och hans bror, de gillar att springa långlopp och vi andra bara ruskar på huvudet åt dem ;)

14 Gemsofmylife :

skriven

Grymt jobbat det var en sak på min bucketlist ! Vet inte om jag tog bort den när jag vart dålig förstod att det inte ens skulle funka med viljan ;)
Hoppas allt är bra med dig finaste !
Tack för dina alltid så omtänksamma kommentarer
Kram Sanna

Kommentera här: