Svartvitt

I veckans fototriss vill Helena se svartvita bilder.
 
 
 
 
 
 
1 BP:

skriven

Har sagt det sååååå många gånger förut - svart/vit är inte min grej. Din etta gör sig utmärkt i sart/vitt, men tvåan och trean vill jag definitivt se i färg. Men det lämnar du till min fantasi nu. Tur att den är på topp - min fantasi alltså;-)

2 Veiken:

skriven

En läcker tvättbjörn i svartvitt!
Svartvitt är så fint. Synd att man använder det så sällan!

3 Emelie:

skriven

Så snyggt! Den första är fantastisk! :)

4 Arja:

skriven

Halloj!
Fina bilder du bjuder på och den första var riktigt härlig :O)

5 Berit E i Kasperian:

skriven

Exotiskt fin triss! Första bilden är härlig, den sista väldigt både vacker och spännande. Ser ut som om något skulle kunna hända där...

6 KajsaLisa:

skriven

Första bilden var verkligen läcker och detaljerna på palmen framträder bra i svartvitt.

7 Eva Trillian:

skriven

Bilder från exotiska länder behöver verkligen inte vara i sparkande färg för att locka :) Snyggt trissat!

8 Violen på Brandholmen:

skriven

Gillar svartvitt och din exotiska triss är jättefin! Första bilden blir min favorit, den är enkel och ren och framhäver motivet på ett bra sätt!
Ha en skön söndag!

9 Monica o Jacob:

skriven

Härliga bilder, ettan blir min favorit;-)
Svar på frågan är JA

10 Spanaren:

skriven

Så fin triss!
Första bilden är bara wow / kram

11 Cecilia Artista:

skriven

Gillar perspektivet på din palmbild! Läckert.

12 Anni:

skriven

Sol, hav, värme ... jag säger inget mer ...

13 Sanna:

skriven

Så vackra Bilder !!
Kram

14 Stina´s Bucket:

skriven

Fin triss!
Välkommen till mig!
/Stina

15 Anemonen:

skriven

Bild två är min favorit och den är stilig i monochromt.

16 Gärdsmygen:

skriven

Ettan är min favorit!

17 Borgmästaren:

skriven

Härliga motiv! ÄR det en tvättbjörn? Alla är fina på sitt sätt men mittenbilden lite extra så.

18 Marja:

skriven

Fina bilder! Jag gillar alla på olika sätt, men den sista med havet, den rullande vågen och molnen, blir nog min favorit. :)
Ha en skön vecka! :)

19 Caroline:

skriven

Vilka fina bilder, gör sig verkligen bra i svartvitt!

20 mammakero:

skriven

Så fin triss! Gillar första bilden mest, även om jag verkligen längtar till sommar, sol och bad!!!

21 Annette:

skriven

Och jag gillar den sista bilden bäst :) Det svartvita gav motivet lugn och stillhet, väldigt stämningsfullt. Riktigt fint.

22 Anna-Karin:

skriven

Fantastiska bilder som jag kan tänka mig är minst lika bra i färg :).

Kommentera här: