Spökskylt

Ni som undrar OM det finns spöken, ja det finns det. De finns nämligen i "min" ridskog. (Lite suddigt eftersom hästen inte hade någon lust att stå still, det var ju hemväg...)
 
 
Skyltsöndag hittar ni hos BP
 
1 Eva Trillian:

skriven

Spöken och publik? Det händer en hel del i dina trakter tydligen :)

2 cissi:

skriven

Lurig skylt.....och mitt i skogen också! Inte undra på att hästen ville hem.....;)
Ha det fint!

3 Eva Trillian:

skriven

Sv: Visst hade du rätt :) Klockrent!

4 BP:

skriven

Hahaha! Underbart! Å nu vet jag äntligen varför jag befinner mig så sällan i skogen!

Toppen att du tog fram kameran från hästryggen och fotade - du är en äkta söndagsskyltare:-))))

Tack för att du är med och 1 000 tack för länken:-)

5 Ama de casa:

skriven

Tror tusan det att hästen inte ville stå still - det fanns ju spöken där! Jag skulle också ha kutat iväg. Eller nåja. Gått iväg lite hastigt, åtminstone :-)

6 KajsaLisa:

skriven

Spöken som uppträder för publik, låter som en spännande skog :)

7 Marit Johansson:

skriven

Hahaha.. märklig skylt där mitt i skogen!!

Kommentera här: