"Nya" datorn

Första mars-helgen köpte jag en ny dator. En liten smidig dator att ha när jag är ute på resa, eller att ha i knä i soffan när jag bloggar :)
Tar alltid lite tid att vänja sig vid en ny, men nu börjar jag gilla den. Har den stora när jag sitter på kontoret och jobbar. Men börjar använda den nya mer och mer nu.
 
Går även att koppla bort tangentbordet och använda den som en platta.
 
 
1 Anneli - A'la Foto:

skriven

Så smidigt med en platta och dator i ett! Det är alltid så att det tar tid att vänja sig vid nya saker men oftast är det de som tar över sen! ;)

2 Caroline:

skriven

Kul med ny data, men håller med dig att det tar tid att vänja sig med den.

3 BP:

skriven

Det var ju riktigt smart - en delbar dator. Det har gått mig helt förbi... Undrar om det kan bero på att jag köpte en laptop för ett år sedan och inte började jobba med den förrän för två månader sedan - oooops!

Lycka till med din nya kompis. Å du vet väl att du borde döpa den till nå't roligt - då håller den längre:-)

4 Eva Trillian:

skriven

Skönt att kunna sitta i soffan och slösurfa när boken behöver en paus och tv (som vanligt) inte visar något värt att titta på :)

5 kiki freese:

skriven

Roligt att du gillar din nya maskin och väldigt läckert att den kan bli tudelad.
/Kiki

6 anettesbokboble:

skriven

Den var supersmart, 2 i 1 :) Jeg har også kjøpt meg en ny nå nettopp og den skal brukes hovedsaklig til oppbevaring og redigering av bilder :)

7 Violen på Brandholmen:

skriven

Verkar väldigt smidigt! Kul att du gillar den, tar alltid tid att komma underfund med ny teknik!
Ha det bra!

8 Leena:

skriven

Så fiffigt att kunna använda den som platta. Jag sitter oftast vid stationär dator och gillar ett riktigt tangentbord eftersom jag helst skriver med fingersättning men vår bärbara är smidig att ha till hands när man vill surfa i något annat rum.

9 Anita Malta:

skriven

Alltid roligt med något nytt och desto roligare när man gillar det man köpt :-) En bärbar är ett måste då man ska ut och resa och smidigt när man inte vill/kan sitta vid den stationära. Själv använder jag bara den vi har här hemma på kontoret. Föredrar den stora skärmen när jag jobbar med bilder. Ha en skön helg !!

10 Kristallina:

skriven

Förstår att du gillar den. Håller med om att det tar tid att vänja sig vid nya tekniska prylar. Ha det så kul med nya datorn!

11 Anni:

skriven

Praktiskt och smart men inte så färgglatt. Jag vill ha en blå dator ...

Kommentera här: