I like #198

Jag gillar sättet jag blev väckt på imorse; med sång och paket av sonen. Jag gillar hur fint han hade dukat i köket och att han hade varit nere på bageriet och köpt färskt bröd!
 
Jag gillar att solen skiner, vilket den i och för sig alltid gör den 21:a maj! Kan inte minnas många födelsedagar utan solsken :)
 
Även hönan gillade solen så mycket så hon la sig ner och solade på gödselstacken. Har aldrig sett en solande höna höna förut :)
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

GRATTIS! Önskar dig ett Gott Nytt År :) och en fantastisk födelsedag!

2 Anita Malta:

skriven

Vad rart och omtänksamt av din son att fira sin mammma på ett så fint sätt med dukat bord, present och sång. Grattis Mia !!

3 cissi:

skriven

Jätte mycket grattis från mej!! Hoppas du har en bra dag!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Stort GRATTIS! Vilken gullig son du har som väcker dig med sång och paket! Hoppas solen skiner på dig hela dagen och många andra dagar också!
Stor kram på födelsedagen!

5 Monica o Jacob:

skriven

Grattis, ja det kanske alltid är sol har inte tänkt så mycket på det;-)
Härligt att bli väckt med sång och paket.
Ha en skön kväll;-)

6 HelenTh:

skriven

Grattis på födelsedagen!! Vad härligt att fira födelsedag med sol och frukosten så fint gjord speciellt till dig!

7 Annette:

skriven

Grattis på födelsedagen! Härligt sätt att bli väckt på :) Och härligt med solande hönor också! Att de badar i sand visste jag, men att de solar i gödselstackar var nytt :) Vi funderar också på att skaffa egna höns, vi får väl se hur det blir. Ha en fortsatt solig och skön dag!

Ps. konstigt med min blogg... Adressen är i alla fall: https://justnujusthar.wordpress.com

8 Leena:

skriven

Stort grattis! Härlig tid att fylla år. Själv fyller jag i början på januari, ostrategiskt efter jul och alltid kallt. En omtänksam son som bjuder på så fin uppvaktning. Fina höns, och jag har inte sett någon höna solbada men å andra sidan har jag inte sett så många hönor.

9 Stare Ström:

skriven

Grattis! Vilken bra start på dan. Hoppas den har fortsatt så. Förstår hönan- äntligen sol!

10 BP:

skriven

Stort GRATTIS på födelsedagen! Å vilket uppvaknande och uppvaktande:-)

Hoppas du fick chansen att göra hönan sällskap - ja kanske inte just på den platsen, men i en solstol. Solen sken ju på dig (och mig för en gångs skull) idag:-)

11 Caroline:

skriven

Grattis på födelsedagen!

12 Sanna:

skriven

Stort GRATTIS på födelsedagen och vilket härligt uppvaknande
Hoppas att din dag varit bäst
Kram

13 Anemonen:

skriven

Grattis ock så fint att få frukost till sig på födelsedagen.

14 Anonym:

skriven

Grattis! Vilken start på dagen! Toppen!

15 KajsaLisa:

skriven

Har en tråkig förklaring till hönan. Man ser dom ju oftast instängda i burar, dom älskar säkert att sola, kul bild.

16 Anni:

skriven

Klart att hönan också gillar att sola - vet inte om du såg mitt inlägg med solande fåglar?
Och stort grattis i efterskott - så fint han gjort med blommorna! Mycket kärleksfullt ♥

17 Veiken:

skriven

Grattis i efterskott! Vilket härligt uppvaknande! :)

18 Marit Johansson:

skriven

Vilken fin son du har :)
Den hönan verkar njuta av solskenet.. gulligt!

Kommentera här: