Tacksam

Dags igen att sammanfatta vad jag är tacksam över under den gångna veckan. Idén kommer från Eva Trillan och där kan man hitta fler som är tacksamma.
 
pistagelängd hos pensionärerna
samtal med dottern
rengjord fläkt
avkalkad kaffebryggare och tekokare
varor som kommer i tid
kvällspromenad
solen
vårblommor
busig häst
(nästan) en hel vecka utan migrän
att jag hittade rätt utan gps
en ny kund inbokad
födelsedagsmiddag för sonen
mys med katterna
att mannen storstädat kök och vardagsrum
vin från 1992
sjunka ner i soffan efter en lång dag och bara njuta
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Det är skönt att läsa vad som varit positivt hos andra under en vecka - även när man inte förstår alla :) Vinet låter spännande och pistage-längden trevlig! Önskar dig en bra ny vecka!

2 BP:

skriven

Ja du, mycket att vara tacksam över. Personligen tycker jag nog att du har jobbat för många saker i din lista. Alltså du förtjänar "belöningen". Tacksam är jag bara för nå't jag själv inte kan påverka... å det är då inte så mycket om man säger så;-)

PS. Å visst var gårdagens inlägg ett besök hos pensionärer. Gissade jag rätt eller;-) DS.

3 Caroline:

skriven

Låter underbart att ha så mycket att vara tacksam över :)

Har ny adress till min blogg, men den ser detsamma ut. Hade lite problem med vissa människor som läste den gamla och spekulerade hej vilt om vissa saker...
http://livetsutmaningar.blogspot.se/

4 Freja:

skriven

Det finns så mycket att vara tacksm för, men jag glömde av det igen den här veckan. Bra att få en påminnelse!

5 Gärdsmygen:

skriven

Bra att du kommer ihåg att vara tacksam :))

6 Veiken:

skriven

När man tänker lite så är det mycket som är bra i livet! Just nu är jag tacksam över det mesta!

7 Caroline:

skriven

Va mycket du kom på, men det är väl så - bara man tänker efter saker att vara tacksam över så kommer man på dem.
Kram

Kommentera här: