Jobbhelg

Har jobbat i helgen. Förberedde igår och var iväg hela dagen idag.Har nyss kommit hem. Träffar så många fantastiska människor när jag är ute på jobb, jättekul!
 
 
 
 
Denna vecka kan man dessutom vinna en kameraväska :)
 
 
 
 
 
1 Beppan:

skriven

Ett nyttigt jobb ser jag!
Borde tillhöra allmänbildningen hos alla....

2 Freja:

skriven

HLR! Det ansvarade jag för på ett tidigare jobb. Att köpa in utbildningen, inte att hålla i den...

3 BP:

skriven

Ja du verkligen gillar ditt jobb -å det förstår jag verkligen!

Den här helgen ser det ut som om du har tränat upp pensionärsföreningen någonstans. Bra i så fall, för där är ju kunskap i HLR extra viktigt!

Hoppas du kompar imorgon;-)

4 cissi:

skriven

Det måste kännas meningsfullt att lära ut lungräddning! :)
Ha det bra!

5 Anita-Malta:

skriven

Ett betydelsefullt arbete och att träffa så många människor måste vara givande. Ha en skön vecka Mia !

6 Eva Trillian:

skriven

Det du gör är verkligen viktigt och samtidigt en bra anledning att samlas för att trivas ihop :)
Önskar dig en bra ny vecka!

7 KajsaLisa:

skriven

Det där sysslade vi med i scouterna, nyttigt att kunna lära ut.

8 Gärdsmygen:

skriven

Viktigt! Borde alla göra ofta.

9 Marit Johansson:

skriven

Det låter som du gillar ditt jobb :) härligt. Det där är ju viktiga saker som du lär ut.
Sv: Jo jag var väldigt trött på snön där ett tag men vad gör man när det inte finns annat att fotografera :) men nu börjar det ju bli bättre, ser lite asfalt här och där!

10 Nett:

skriven

Bra arbete det där. HLR får vi ofta på mitt jobb och man lär sig en massa nytt varje gång :)

11 Anni:

skriven

Hualigen, jag törs väl knappt säga att jag inte gått någon HLR-kurs. Alla andra i familjen har gjort det, det ingår i deras scouting. Måste, jag också ...

Svar: Jag får väl komma upp på er nästa tjejmiddag och utbilda er ;)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: