Fredagsmys

Skapade mig  fredagsmys så här på eftermiddan. Finns inte så många drinkar jag gillar, dricker mest vin. Men Strawberry Daiquiri gilar jag desto mer!! Så efter jobb, tvätt, ridtur mm så tyckte jag att jag var värd detta :) Trevlig helg på er!
 
 
1 Susanne:

skriven

Helt klart min favorit drink också! :)
Nu när det mesta är gjort i trädgården och alla tillställningar och midsommar är över så har jag lovat mig själv att tagga ner och ta det lugnt!
Tack o lov så återhämtar jag mig ganska snabbt!
Jag gick inte in i väggen utan var bara mentalt och fysiskt utarbetad.
Blev så efter en jätte jobbig händelse för två år sen som jag tyvärr har kvar sviterna av och nog får lära mig att leva med!
Skönt att du mår bra och hittat ett sätt att vara ner. ♡
Det är verkligen jätte viktigt!
Ha en jätte mysig kväll och helg fina Mia!
Kram.

2 cissi:

skriven

Det där ser gott ut och jag är alldeles säker på att du är värd den! :)
Ha en fin helg!

3 BP:

skriven

Den drinken var du absolut värd! Strawberry Daiquiri är gott. Hoppas du tog en till;-)

Min favo sommardrink är Mojito, men då måste det vara riktigt varmt ute, å det kan man ju knappast påstå att det är. Så ingen Mojito än den här sommaren för min del.

4 Gemsofmylife :

skriven

Mysigt att ta en av dom godaste drinkar som finns :)
Det är vi alla värda en fredag efter massa stök på midsommar ;)
Hoppas du får en alldeles underbar helg vännen
Kram

5 Hanna:

skriven

Ser inte helt fel ut det där, även om jag inte är någon direkt drink-person. Klart man ska unna sig lite gott efter allt stök en vecka för med dig. Önskar dig en riktigt fin helg :-)

6 kiki freese:

skriven

Bra fredagsvana. Man måste liksom festa till det.
/Kiki

7 Violen på Brandholmen:

skriven

Hoppas du kunde njuta och koppla av efter allt stök! Ska du ha semester nu?

8 Maria:

skriven

Jag har aldrig druckit den drinken men den ser ju onekligen väldigt god ut!!
Kanske provar på semestern!!

9 Eva Trillian:

skriven

Det där ser verkligen fräscht och gott ut! Och det är du värd - varje dag, skulle jag tro :)

10 Helena:

skriven

Åh, så gott det här ser ut! Strawberry Daiquiri har jag aldrig smakat. Har du något bra recept på den drinken? Fin söndag till dig.

Kommentera här: