Dimma

Vid kinesiska muren är det alltid dimmigt. Ibland så dimmigt så man inte ens kan se den på håll, bara precis där man går. Vi hade tur, det var bara lite dimmigt denna dag :)
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Dimman ger lite extra mystik åt Kinesiska muren. En fantastisk upplevelse att ha varit där tycker jag, vilket byggnadsverk!
Ha det bra!

2 Paula i pörtet:

skriven

Hej, ibland är dimma vackert o ibland är den oerhört irriterande. Hade ni inte kunnat se muren hade det väl närmast varit katastrof!
När man nu ändå åkt så långt...
Kram

3 Anonym:

skriven

Dimman ger en sagolik känsla till bilden!

4 Freja:

skriven

Jag menade inte att vara anonym...

5 BP:

skriven

Håller helt med Freja här! Visst är det perfekt att ha ett arki ibland:-)

Självklart såg jag ITA-POR. Såg ven Sverige matcherna och Danmark som vann över Serbien ikväll. Hoppas Sverige tar Portugal imorgon. Skulle vara så himla skoj om laget tog sig till semin. Å Dam-VM har inte lyft alls för mig iaf. Kanske är det konstgräsets fel, vet inte. Tycker att de s k blåbärslagen var behållningen hittills, trots att de åkte ut direkt. Utveckligen i länder som Colombia och Costa Ria har gått framåt nå't så oerhört. De s k ledande nationerna har liksom stannat i utveckligen - tycker jag då.

Å du - Du är lika mycket expert som jag! Åsså kan du kolla den här killen - han "slår oss" båda två:

http://stevereflekterar.blogspot.se/

6 kiki freese:

skriven

Mäktig dimma.
/Kiki

7 Stare Ström:

skriven

Du hade tur som fick se så mycket! Det är beklämmande att se hur de har förorenat luften. Första gången jag var där kunde man se muren i mil efter mil.

8 Eva Trillian:

skriven

Vilken vy! Inte något man ser varje dag!

9 Anne-Marii:

skriven

Flott bilde av eit spennande reisemål.
Du fekk heldigvis sjå muren, kjedeleg for dei som opplever den liggande i tjukk skodde.

Ha ein fin onsdagskveld.

10 Hanna:

skriven

Här har vi ett svårslaget motiv, med eller utan dimma. Kanonsnyggt! När man ser den där ringlande muren kan man förstå hur mycket arbete det gått åt och hur många människor som fått sätta livet till, men vackert är det.

Tack för dina synpunkter på min bild. Förstår hur du tänker. Bilden var faktiskt mer som du beskriver innan jag började redigera den, kanske skulle låtit bli att beskära ;-)

11 cissi:

skriven

Kinesiska muren är fantastisk och vilken tur ni hade att det inte var för dimmigt.
Ha det fint!

12 Monica o Jacob:

skriven

Vilken härlig bild:-)
Ha det bra

13 Susanne :

skriven

Den där bilden säger verkligen mer än tusen ord!
Lyckliga du som fått vara på just den platsen.
Kram.

14 Klimakteriehäxan:

skriven

Då hade jag tur när jag var där: ingen dimma! Men den gör sig bra på bild i alla fall.

Kommentera här: