Bygger nytt i helgen

Sågar ut delar och grundmålar.
 
Delarna fick torka i förrådet och där fortsatte vi sätta ihop dem.
 
Nu är sonen och jag nästan klara med den nya odlingshyllan som ska stå på den nya altanen. Ska bara målas ett par lager till. Riktigt roligt att skapa något själva :)
 
 
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Nu kan ni vara riktigt nöjda, kommer att bli hur fin som helst!
Ha en skön kväll! Hoppas solen skiner hos dig också!

2 Anemonen:

skriven

Vad snygg den är. Visst är det kul att tillverka något själv även jag gillar det.

3 Eva Trillian:

skriven

Roligare med en man byggt själv i gott sällskap en någon "köpe"!

4 Anonym:

skriven

Dyktige folk.
Slikt er lurt å bygge selv, for de er som regel fryktelig dyre i innkjøp Og så får man dem akkurat som man vil ha dem.
Ha en fin kveld :)

5 Lottisen:

skriven

Vad fin den blev och vad duktiga ni är!

6 KajsaLisa:

skriven

Det blev riktigt snyggt :)

7 BP:

skriven

Just en sådan ordlingshylla skulle jag behöva på balkongen. Ni har inte funderat på att fortsätta bygga sådana mot betalning. Om svaret på frågan är ja - så är jag väl först i kön hoppas jag;-)

PS. Fast min vill jag ha i limegrön, orange eller lila;-) DS.

8 kiki freese:

skriven

Såklart det är kul att skapa något nytt själv och snyggt kommer det att bli där på er nya altan.
/Kiki

9 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilken snygg hylla! Ja, det är extra roligt när man gjort något själv och särskilt måste det vara det när det blir så fint som er hylla blev! :)

10 Hanna:

skriven

Kanonsnyggt och vilken kreativ lösning! Blir lite smått avundsjuk på er som har plats att pyssla med sådana saker, jag som bor i lägenhet med en liten balkong, önskar att jag hade utrymmet.

11 Anonym:

skriven

Men så kul att snickra och att ha trevligt sällskap samtidigt! Den kommer att pryda sin plats, den där hyllan! Jag ser fram emot att du visar den fylld av växter och pynt i slutet av sommaren. //Anni

12 enklaknep - inspiration för briljant bloggare :

skriven

Det blev jätte fint, det hade varit riktigt kul att se vad du fyller hyllorna med :)

Ha en fantastisk dag

Svar: Tackar! Kommer bilder senare under sommaren när även altanen är klar :)
Mia Ahlstrand

13 cissi:

skriven

Den kommer att bli jättefin på altanen....perfekt att odla ärtskott på......väntar och väntar på att mina ska komma upp så jag kan börja mumsa! :)
Kram

14 Berit E i Kasperian:

skriven

Så fint - och åh vad jag önskar att jag inte hade tummen mitt i handen när det gäller snickring. Att jag åtminstone klarade att slå i en spik utan att kröka den...
Den fina hyllan får ni så klart stor glädje av! :)

15 Stare Ström:

skriven

Det blev en snygg hylla!

16 Tomtan:

skriven

Fin blev den!

17 Skogstrollet:

skriven

Så praktisk hylla. Jättefin!

Kommentera här: