I like - smultron och båbär!

Vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om. Så satte en deg med örtbaguetter och medan degen jäste gick jag upp i skogen och plockade en liter blåbär och smultron. Blev en väldigt god frukost!
 
 
1 Beppan:

skriven

Det är väl sådant som kallas livskvalitet?!

2 BP:

skriven

Nu dreglar jag igen då! Örtbaguetter - mums! Du är verkligen duktig och det "mitt i natten";-)

Förstår att du njöt av din frukost, det hade jag också gjort:-)

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken frukost, både vacker och god! Klart njutbar!
Ha det bra och lycka till med altanen!

4 Anita Malta:

skriven

Låter helt ljuvligt underbart !!
Skulle gjort likadant i morse istället för att ligga kvar och vrida mig i sängen som en mask när jag vaknade vid fem ;-) Men nu har jag inga bär att plocka men ett dopp i medelhavet hade kanske varit ett alternativ ;-) Livkvalité finns alltid att finna runt hörnet. Det gäller bara att ta tillfället också precis som du gjorde.

5 cissi:

skriven

Åh, så gott!! Blåbären är verkligen stora i år!

6 Anki:

skriven

En härlig start på dagen... ser ljuvligt gott ut!

7 Stare Ström:

skriven

Lyckliga dig som har så nära till blåbär!

8 Anemonen:

skriven

Mmmmmm det gör även jag för det finns ingen godare kombination.

9 Boel:

skriven

Men vad gott!

10 Marit Johansson:

skriven

Du är då imponerande effektiv så där tidigt på morgonen :) ser ljuvligt ut med smultron och blåbär!

11 Monica o Jacob:

skriven

Vem gör inte det:-)

12 Helena:

skriven

Vilken ljuvlig sommarfrukost! Fin fredag till dig! :-)

13 Hanna:

skriven

Jösses så smarrigt. Färska blåbär och smultron till frukost är man inte direkt bortskämd med, helt underbart. Kan tänka mig att även baguetterna smakade underbart :-)

14 Freja:

skriven

Ohhh, så smaskigt!

15 Susanne :

skriven

Vilken somrig och lyxig frukost!
Jag har absolut inget tålamod till att plocka blåbär...eller myggen som äter upp mig då! ;)
Men är mega imponerad av dig som orkar!
Han en riktigt skön helg!♡
Kram Susanne

16 Marie i Skrifvarstugan:

skriven

Vilken somrig bild !! mums......det bästa som finns ! Jättefin bild, jag blir glad av den :)

17 Maria:

skriven

Riktig lyxfrukost!!

Kommentera här: