1 Åke:

skriven

Vackra bilder! Spindelnätet blir min favorit :) Jag såg du längtade till Saltzburg i ett tidigare inlägg, det lustiga att jag letade långt in i mitt arkiv idag och såg de bilder när jag var där och jobbade en sommar: Och jag sa: hit skall jag tillbaka. Det var så vacker natur...

2 Anki-itte:

skriven

Fina pärlor på spindelväven. Och en prickig dramaten finns där också.

3 Ulla Laiho:

skriven

Ett otroligt vackert spindelnät! Bären triggar igång längtan efter sommar.

4 Anonym:

skriven

Spindelnätet är min favorit bland alla fina bilder.

5 Eva Trillian:

skriven

Fint prickig triss! Det där spindelnätet - ja, det tar priset! Helt klart!

6 Anonym:

skriven

Prickar och sommar i ditt bidrag till fototriss....gillas!
Ha en bra fortsättning på helgen!

7 Berit E i Kasperian:

skriven

Spindelnätet är förstås allra finast - men jordgubbarna - mums!
Längtar extra mycket nu, efter sol och sommar.

8 Ninni:

skriven

Vilken fin triss....full av prickar.....=)

/Ninni

9 BP:

skriven

Mitt i prick om man säger så. Ettan är ett fantastiskt halsband. Otroligt bra fotat! Tvåan = mums. Å trean är just en sådan vi letar efter just nu fast inte nödvändigtvis med prickar;-)
Toppen triss!

10 Veiken:

skriven

En jättefin triss med spindelnätet trissens clou! :)

11 Veiken:

skriven

glömde visst ett som där..... ;)

12 Tomtan:

skriven

Gillar verkligen spindelnätet!!!!

13 Caroline:

skriven

Spindelnätet var verkligen en speciell bild och jordgubbarna får mig att längta till sommaren...

14 Lindas Krypin:

skriven

Vilka härligt prickiga sommar bilder.

15 Per-Anders:

skriven

Vilka ärliga bilder! Jag längtar till sommaren när jag ser dem.

16 Anitas Malta:

skriven

Vilka vackra prickar du valt !! Ettan är onekligen outstanding. Väldigt snyggt fotat. Gubbar är gudomliga och sommar, ja det längtar vi nog efter alla just nu med eller utan prickar ;-)

17 Rantamor:

skriven

Älskar din första bild, ett sånt man nångång vill lyckas med.
Otroligt vackert.
Och jordgubbarna, sommar, sol och värme.
Något som saknas just nu i Sveriges januari.

Tjingelingen från Rantamor.

18 Kari:

skriven

Fine prikkete bilder. Men det første ble min favoritt: Det var bare sååå vakkert! Kram. Kari

19 Anni:

skriven

Jordgubbar ...
Sommar ...
Picknick ...
Åh ...

20 Marit Johansson:

skriven

Är det någon jag behöver just nu så är det sommarbilder, tack Mia!

21 Marja:

skriven

Fina och tydliga prickar. Gillar spindelnätet... ett riktigt konstverk. :)

22 Gunvor:

skriven

Åhh vilka härliga somriga prickbilder!

23 Anna-Karin:

skriven

Underbar pricktriss som får en att längta till sommaren!

24 Monica Jacob:

skriven

Härliga prickar, spindelnätet blir min favorit;-)

25 KajsaLisa:

skriven

Spindelnätet var snyggt, sen exakt samma dramaten som jag har på sista bilden.

26 Oliver:

skriven

Trevliga prickar! Spindelnätet är magnifikt. Spindlarna i mitt revir bygger inte alls lika vackra nät.

Kommentera här: