Ännu ett år tillända

Så har ännu ett år gått. 2014 är slut och 2015 är här. Fullt med nya utmaningar och möjligheter. 2014 började både bra och dåligt. Jag hade mina första jobb efter att jag startade eget och det var hur roligt som helst. Men kvällen innan mitt första jobb fick jag veta att mellansyrran har bröstcancer. Det var ju mindre kul. Hittills har behandlingarna gått bra, opertation, cellgifter, strålning och nu andra cellgifter fram till sommaren. Men det är 49% återfallsrisk, det är därför hon får cellgifter nu.
I augusti fick även mamma beskedet att hon också har bröstcancer. Hon är mitt uppe i strålningen just nu och väldigt trött.
Förutom de jobbiga beskeden och behandlingarna har 2014 varit ett bra år. Vi gjorde ju vår livs resa, 9½ veckor i Sydamerika. Så otroligt fantastiskt med så mycket härliga upplevelser. Minnen för livet!
Avslutade året med två kanon-ordrar med hjärtstartare och HLR-utbildningar. Jätteroligt!
Annars har ju det här året präglats av politik och valet. Väldigt skönt att det inte blev extraval tycker jag.
 
 Lite bilder från gårdagen.
 
På förmiddagen var det innebandy som gällde, vi var ett 20-tal i alla olika åldrar. Jättekul!
 
 
Middag med vänner på kvällen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Önskar er alla ett fantastiskt 2015!
 
 
1 Nett:

skriven

Vilka jobbiga besked du har fått motta. Cancer är bara skit, något man inte ens önskar sin värsta fiende. God fortsättning in på 2015 :)

2 cissi:

skriven

Önskar dej också ett toppenbra år!!

Kommentera här: