Affirmationer

Jag har små morgonpeppningskort med glada affirmationer. Man bläddrar fram ett nytt kort varje dag. Idag skulle sonen göra några peppningskort till pojken i skolan som han är assistent åt. Då gjorde vi nya kort även till oss, tog foton och skrev texter till dem. Så enkelt och så mycket mer personligt med egna foton och egna texter. Man ledsnar ju lite på de man har. Här nedan är ett par av de vi gjorde:
 
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Vilken bra idé :) och vilka bra bilder :)

2 Anonym:

skriven

Genast vill jag att du ska bjuda på några till.
/Kiki

Svar: Kommer en annan dag :)
Mia Ahlstrand

3 Mormor:

skriven

Så morsomme og flotte biler.
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2015/01/30/menneskeskapt-pa-fredag-2/

4 cissi:

skriven

Vilken jättebra idé! Det kan alla behöva......lite morgonpeppning inför dagen!
Ha en bra helg!

5 Anitas Malta:

skriven

Vilken strålande idé och så jättefina fotografier !! Något att ha i åtanke. Brukar försöka tänka positiva tankar när jag vaknar men det här är ett strå vassare ;-)

Ja, imorgon flyger jag tillbaka till Sverige och tillbaka hem till Malta om en vecka. Såg att det iallafall är +grader :-)
Ha en bra helg Mia !!!

6 Freja:

skriven

Vilka fina, smart idé!

7 llh:

skriven

Vilket bra sätt att använda fina bilder!!

8 BP:

skriven

Vilka härliga kort å vilken kreativitet - vilken toppen idé med peppningskort. Å jag älskar ju sköldpaddor så då vet du vilket som är mitt favo kort. Kolla hur h*n tittar på dig!

9 Nett:

skriven

Vilka underbara kort och visst är det peppande :)

10 Caroline:

skriven

Vilken härlig idé!

Kommentera här: