Vinterträd

Träden är vackra nu på vintern.
 
Grenarna fulla av gnistrande snö.
 
Man kan slå sig ner under ett träd och vila under promenaden.
 
Ett minne av ett träd i form av en stubbe.
 
Träd är temat hos
 
 
1 Spanaren:

skriven

Älskar vintern också ;.)
Mycket fina och vackra vinterbilder av träd/kram

2 Borgmästaren:

skriven

Snyggt med himlen och de vita grenarna men stubben blir ändå min favorit. Roligt motivval.

3 Urban Phootprints:

skriven

Fin och vintrig triss.

4 kiki freese:

skriven

Gnistrande vackert må jag säga.
/Kiki

5 Margaretha:

skriven

Jättefina träd alla tre. Träd gör sig också så himla bra på bild.Kunde inte säga vilken jag tyckte var finast ...
Mvh Margaretha

6 Gärdsmygen:

skriven

Oj vad vackert! Tror det var mer stilla här än på min promenad. Skenet bedrog nog på mina bilder. Det var vackert, men inte stilla, det blåste kraftiga och isiga vindar vid havet.

7 BP:

skriven

Håller med - bilderna är otroligt vackra. Vykort när de är som bäst faktiskt, speciellt ettan!

8 Kattastrofen:

skriven

Vilken härlig triss!

9 Kari:

skriven

Holder med deg om at trærne er flotte om vinteren. Majestetiske! Du har laget tre vykort! Kram. Kari

10 Freja:

skriven

Vinterträd mot blå himmel, så vackert!

11 Anemonen:

skriven

En vacker triss och bild ett är min absoluta favorit.Blå himmel och rimfrost Tjusigt.

12 KajsaLisa:

skriven

Otrampad vinter är vackert att titta på :)

13 Anonym:

skriven

Riktigt fina bilder! Du har verkligen fångat vintern i rätt ögonblick!
Kram

14 Anita Malta:

skriven

Här visar du verkligen när vintern är som allra vackrast. Jättefina bilder där ettan visar det jag nog saknade mest i Stockholm ;-) Bild två är fin men slår mig helst inte ned på den till synes iskalla bänken. Underbart ljus i bild tre.

Kom hem till Malta lördag kväll. Reser tillbaka nästa lördag... Ha en fin helg Mia :-)

15 Marit Johansson:

skriven

Vintern visar upp sin bästa sida i dina bilder, vackert!

16 Caroline:

skriven

Riktigt fina vinterbilder!

17 Eva Trillian:

skriven

Rimfrostklädda träd slår alla andra vintriga träd i skönhet med hästlängder! Och med blå himmel i bakgrunden? Vad kan man göra annat än sucka - så vackert är det!

18 TantGlad:

skriven

Det är tacksamt att fota vinter. Bilderna blir så vackra.
Mycket fina bilder.

Ha nu en skön söndag.

Hejsvejs!

19 Bitten:

skriven

Fina trädbilder, men det är lite för kallt för mig ...

20 Per-Anders:

skriven

Fina bilder! Snyggt med solljuset som lyser på trädet på första bilder.

21 Tomtan:

skriven

VAckert!

22 Paula i pörtet:

skriven

Du har minsann lika vacker vinter som jag! Idag när solen sken var det rekordmånga snöskotrar ute i terrängen, det vroomade hejvilt överallt och jag tordes inte ha jycken lös. Vet ju inte hur fort de kommer susande när jag "lånar" skoterlederna för mina promenader..
Kram

23 Veiken:

skriven

Otroligt vackra bilder. Kallt som attan dessutom!

24 Oliver:

skriven

Skön vinterkänsla i dina trädbilder. Man längtar ut på en lång och härlig fotopromenad när man ser dem!

25 anki-itte:

skriven

Vackra vinterbilder och träden är så fina.

26 Anni:

skriven

Japp, träd är banne mig vackra året om! Din första bild är synnerligen välfångad med snön och den blå himlen.

27 Linnéa:

skriven

Vackert, som när vintern är som finast. Du har fångat det bra.Men nu vill jag ha lite mer vår. Sol här idag o takdropp.
Ha en fin vecka.

28 Åke:

skriven

Härlig vinterkänsla i dina bilder, den blåa himlen gör sig bra mot snön. Tre fina bilder som du visar till temat :)

Kommentera här: