Tacksamhetsmåndag

Första gången jag provar att blogga från mobilen. Det verkar ju funka :) 
Fortsätter haka på Eva Trillans tacksamhetsmåndag där man ska skriva några saker man är tacksam för den senaste veckan. 
Ekologiskt 
Bloggvänner
Bil som startar 
Jobba-hemma-dag
Kvällspromenad 
Ridtur utan styltor 
Tända ljus 
 

 
Vad är du tacksam för? Skriv en lista och länka hos http://provtyckningar.blogspot.se/2015/02/tacksamhet.html
Upptäckte just att jag inte har en aning om hur man kopierar och länkar när man bloggar från mobilen. Får fixa till det senare när mannen kommer hem från skidspåren. Då kan jag låna hans jobbdator. Han är ute på andra rundan idag. Eftersom det är snöstorm ute nöjde vi andra oss med en runda på dryga 8 km. Eftersom man till och med fick staka i nedförsbackarna så har jag fått tillräckligt motion för idag. 
1 Eva Trillian:

skriven

Full av beundran, och väldigt glad, ser jag att du är med den här måndagen med :) Fast du är på semester!
Fint inlägg! :) Hoppas semestern är minst lika fin!

2 Gärdsmygen:

skriven

Blogga från mobil och padda är inte det lättaste. Jag provade ju förra veckan. Skidsemester förstår jag. Hoppas vädret blir bättre!

3 BP:

skriven

Tycker du är riktigt duktig på mobilbloggning. Du fick ju t o m in länken som faktiskt funkar. Har inte heller lyckats med en "riktig" länkning från mobilen.

Å vädret här har varit blåsigt, svinkallt åsså har det ösregnat också...

4 Anonym:

skriven

Jag glömde att skriva om mina glädjeämnen i dag, men kanske nästa fredag..

Jag bloggar ibland från mobilen, men länkar och att kommentera hos andra har jag inte lyckats lista ut hur jag ska göra med mobilen...

5 Freja:

skriven

Jag menade inte att vara anonym...

6 Caroline:

skriven

Av alla år jag bloggat har jag nog inte försökt gett mig på att blogga från mobilen, så mycket enklare med datan framför sig :)

Ha en fortsatt fin dag!

7 Veiken:

skriven

Det gick ju riktigt bar. Jag har aldrig bloggat från mobilen. Länkning skulle jag inte fixa alls, så du är inte ensam!
Ja, det är mycket man har att vara tacksam över! :)

Kommentera här: