1 Violen på Brandholmen:

skriven

Oj, det var riktigt häftigt!

2 Mormor:

skriven

Stilige blåfrisyrer.
Ha en fin dag :)

3 Caroline:

skriven

Häftigt, inte något jag själv skulle våga prova mig på ;)

4 Herr Nilssons Fru:

skriven

Who - så där blå, uppstående blev då inte mitt hår i går hos frissan :)
Man ser dom - häftigt.
Kramiz

5 cissi:

skriven

Haha....vilka häftiga frillor! Dom skapades nog inte på en kvart dom inte! :)

6 Eva Trillian:

skriven

Snacka om att vara hängivna fans :)

7 Anonym:

skriven

Coolt, riktigt coolt! Riktiga fräcka skapelser till en fotbollsmatch. Frågan är bara om killens frisyr är en peruk eller skapades av hans eget hår...

8 Freja:

skriven

Ohh, läckra!

9 Stare Ström:

skriven

Häftigt glada frisyrer!

10 Anemonen:

skriven

Hugaligen för dessa starka frisyrer. Men i rätt sammanhang är de hur kul som helst.

11 Anni:

skriven

Kanske att jag skulle färga håret blått ...

Vilka fantastiska bilder från Galapagos! Det är verkligen ett önskeresmål. Kan bara hoppas att det blir av en dag.

Och så tycker jag att det är BRA att du har fullt upp på firman. Eftersom du laddar batterierna när du är med din häst är jag inte orolig för att du har för mycket att göra.

12 Nett:

skriven

Oj vilka frisyrer :)

Kommentera här: