Tacksamhet...

Eva är i Rom denna vecka men har schemalagt inlägget så att vi andra ändå kan vara med. Tack för det! Och hoppas du har det toppen på din resa!!
 
kvällsdopp
promenader
mörk choklad
dottern på besök
sonen på besök vid annat tillfälle
tid att läsa bok
att dottern och sambo skrivit huskontrakt och ska flytta hit
nya vitvaror i köket
renbäddad säng
migräntabletter
att få uppleva Tough Viking
doften av ett sommarregn
att min gamla ponny håller sig frisk och pigg (ta i trä)
ett glas Soave
olivtvål som tar bort svåra fläckar
vänner och familj!!
 
 
 
 
1 cissi:

skriven

Vilken lista! Måste kännas roligt att dottern och hennes sambo flyttar närmre!

2 Spanaren:

skriven

Vilka underbara tacksamma ord. Förstår din lycka med att ha barnen i din närhet med mera. Olivolja som tar bort fläckar och så mycket mera. Det är inte bara nyttigt att vara tacksam utan man får tips om nya saker med mera. Tack och ha det/ kram

3 Susanne :

skriven

Härlig blandning i din lista!
Tough viking var ju så grymt gjort av sonen!
Jag är verkligen Mega imponerad.
Och var härligt att ha lyxen med ett barn som bor nära!
Tack för din fina lista den här veckan!
Kram! ♡

4 Malin:

skriven

Härlig lista! Tough vikings, det är verkligen tufft det, och spännande att se på, kan jag tänka mig!

5 BP:

skriven

Kan bara gratulera till allt i din lista! Åsså tackar jag för tipset med att olivtvål kan ta bort fläckar. Det visste jag inte. Tänk vad man lär sig genom att läsa bloggar:-)

6 Gemsofmylife:

skriven

Vilken härlig lista , sommarregn är härliga , men inte som nu när tvätten fortfarande är ute ;)
Migräntabletter hur skulle man göra utan dessa, det glömde jag och tar för givet !!!
Jag hoppas att du får en underbar start på veckan
Kramisar Sanna

7 Helena:

skriven

Många fina ljusglimtar i din lista. Mörkchoklad, klvällsdopp och barnen på besök. Sånt man blir varm i hjärtat av. Fin ny vecka till dig Mia!/Kram

8 Lottisen:

skriven

Vilken hÄrlig lista. Det är alla dessa små saker som är vardagens guldkorn!

9 Anni:

skriven

Oj, så många bra saker! Både små och några stora! Huskontrakt låter extra spännande.

10 Eva Trillian:

skriven

Stort som smått på allas våra listor :) Fint att läsa!
Ska nu slå upp Soave ;)

Kommentera här: