På väg...

Fortsätter min resa som började för många år sen... på väg genom livet.
 
Ibland vet jag inte riktigt vart jag är på väg, men fortsätter framåt.
 
Ibland behöver jag stanna upp, ta en paus, tänka efter vilken väg jag vill fortsätta... kankse vill jag göra en förändring...
 
Och ibland känns det bara så rätt, jag vet att jag har gjort rätt val och känner mig så nöjd och lycklig.
 
Vill du se vart andra är på väg, gå in på
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Tänkvärd triss! Slutet gott, allting gott! Härligt att se dig så sprudlande glad, det smittar av sig!
Ha det gott!

2 BP:

skriven

Härligt att kunna säga att man har gjort rätt val i livet! Då är man lycklig och nöjd. Å det är ju precis vad du är och förmedlar i din blogg.

Toppen bilder förresten:-)

3 Susanne :

skriven

Riktigt härliga bilder! :)
Och dom BP skriver så märks det att du är lycklig med livet.
Nu vet jag ju att du måste tänka till lite då och då och stanna upp.
Tycker du är jätte bra på det med dina hästar b.l.a! ♡
Fin kväll önskar jag dig!
Kram!

4 Hanna:

skriven

Åååhhh, vilken underbar triss, precis så som det är ju! Bilderna är kanonfina rakt igenom, bra jobbat :-)

5 cissi:

skriven

Vilken härlig triss! Livets resa är den största resan vi alla gör. Kram

6 Gammelsmurfen:

skriven

Inte minst mittenbilden är ju underbar

7 Anita Malta:

skriven

Du förmedlar verkligen den där känslan som vägen genom livet innebär. Helt underbara bilder och den sista visar verkligen att du valt rätt väg ;-)

8 Helena:

skriven

Så vackert du illustrerat och skrivit om livets väg. Rätt väg ger glädje. Kram

9 Anemonen:

skriven

En fantastiskt fin triss som jag blev glad av.Precis så tänker jag och livet är härligt.

10 Kari:

skriven

Herlig triss! Spesielt siste bildet. Jeg hadde lyst til å strekke en hånd inn i bildet og holde deg fast! Kari

11 Lottisen:

skriven

Härliga bilder! Alla är vi påväg någonstans men det är lätt att hamna fel, det finns så många vägar att välja på!

12 KajsaLisa:

skriven

Första bilden tolkar temat jättebra, lång väg kvar och ett fint djup i den. Den sista var härlig på sitt sätt, snygg frysning.

13 Anneli - A'la Foto:

skriven

Underbar tolkning med snygga och tydliga bilder! Det blir ju så klart mittenbilden som blir favoriten den där krumiluren är bedårande söt!

Ha en skön söndag!

14 Ingrid:

skriven

VIlket tänkvärt inlägg!
Ja denna resa är nog den längsta och den viktigaste resa vi människor gör.
Jag sadlade om precis från natt till dag, känns helrätt :)

15 kiki freese:

skriven

Blev ju en poetisk triss det där. Tycker om lyckliga slut så sista bilden gör mig glad.
/Kiki

16 Annette:

skriven

Härliga bilder med en djupare innebörd dessutom. Sista bilden är fantastisk!

Så länge man reflekterar utvecklas man, och bättre att reflektera och kanske komma fram till att man är på fel väg, än att bara köra på och inte ha tid att tänka alls, och försent upptäcka att man gjort fel val.

17 Marit Johansson:

skriven

Vilken höjdartriss och vilken underbara avslutningsbild :)

18 Tomtan:

skriven

VA gott han såg ut att sova.... Underbara bilder!

19 Anni:

skriven

Vilken underbar glädjespridande triss! Ditt sista foto är så hoppingivande och lyckospridande att jag inte kan låta bli att le när jag ser dig. Suverän triss!

20 Borgmästaren:

skriven

Så fint det hänger ihop med grå färgskala.

21 Susanne:

skriven

Fantastiskt fin tolkning!!

22 Åke:

skriven

Förstår att du gör ett lyckohopp där uppe :) Härlig bild :)

23 Nett:

skriven

Härlig triss, den sista bilden gör en glad :)

Kommentera här: