Jobbigt att jobba

Jobbigt att börja jobba igen... tycker Troja och somnade så skönt bland mina papper.
1 Anita Malta:

skriven

Haha.. men mellan varven kan du ju alltid vila ögonen på fina Troja ;-)

2 cissi:

skriven

Hur gick det för matte då? Somnade hon också månntro!?
Läste också din fina lista i förra inlägget. Det finns verkligen mycket att vara glad och tacksam för här i livet.
Ha det fint!

3 BP:

skriven

Ja, tänk om du hade kunnat göra precis samma sak - fast inte på skrivbordet kanske;-)

4 Marit Johansson:

skriven

Din bild illustrerar hur jag känt hela veckan :) jag har varit så fruktansvärt trött!!

5 Eva Trillian:

skriven

:) Tänk om man kunde göra så där, en stund då och då, på kontoret :) Underbar tanke!

6 Susanne :

skriven

Men så sött! Trevligt med sällskap när du jobbar!:)
Stor kram fina du! ♡

7 Mia:

skriven

Söker bloggvänner att byta tanka med om livet m.m.
Välkommen att kika in i min blogg om du är gammal eller ny spelar ingen roll utan VÄLKOMMEN!

8 Anni:

skriven

Oftast lägger de sig väl tvärs över tangentbordet? För att tydligt visa att de minsann finns till, eller hur?
Nyfiken på vilket knäcke som var godast, var ni eniga?

9 Helena:

skriven

Så söt!
Ja, när jag sitter hemma och jobbar har jag mina fyrbenta runt fötterna. Fin helg till dig Mia! /Kram

10 Anni:

skriven

Vet du, nu har jag spontanbokat en vecka i Dolomiterna nästa sommar. Har du vandrat där? Det är inte helt enkelt att hitta bland dina inlägg, såg ingen vandring i kategorin "resor".

11 Freja:

skriven

Åhh, bästa arbetskamraten!

Kommentera här: