Ansikten

Vilket roligt tema hos tisdagstema idag. Ansikten! Efter en titt i arkivet kommer några ansikten här:
 
Ibland behöver man skydda sitt ansikte.
 
Att borra ner ansiktet i snön kan vara riktigt härligt - åtminstone om man är en liten ponny!
 
Att måla ansikten på cementklumpar kan se lite kul ut :)
 
 
 
Ett litet ansikte kikar fram...
 
Aptitliga ansikten? Knappast för oss, men från en matmarknad i Peking.
 
Sist men inte minst - mitt favoritansikte ♥
 
 
1 Cecilia Artista:

skriven

Så många fina ansikten du bidrar med.
Jag fastnar nog allra mest på de fina djuren, hästen och känguruungen som tittar fram!

2 BP:

skriven

Alltså snyggingen i sista bilden köper jag direkt:-)

Men jag måste säga att din bildkavalkad av ansikten är helt suverän. Vilken mix! Där finns ju allt. Fantastiskt jobbat där.

Min favo - förutom snyggingen - är nog dessa söta stenansikten samt kängurun förstås:-)

3 Violen på Brandholmen:

skriven

Underbar bildserie! Svårt att välja men ponnyn tycker jag är något alldeles extra!
Ha det bra! Efter regn kommer solsken så i morgon har vi sommarväder igen!

4 Gemsofmylife :

skriven

Underbara ansikten och tolkning :) variation av alla möjliga ansikten ;)
Hoppas du har det bäst kram till dig
PS .så söt känguru unge

5 Marit Johansson:

skriven

Favoriten här är ju helt klart den snöiga hästen, så otroligt söööööt. Ja din man är också jättefin såklart :)

6 Anemonen:

skriven

En jättefin svit med ansikten av skiftande art och den sista bilden på den tjusiga mannen den köper jag och du håll hårt i honom:-)

7 Anita Malta:

skriven

Vilken härlig variation av så många ansikten där ingen är den andra lik. Faller för den så fina ponnyn och toppenbilden på din make.

8 Paula i pörtet:

skriven

Vilken snygging du avslutar med, efter förfärliga kalkoner eller vad dom nu är! Lilla kängurun och lilla ponnyn smälter man ju totalt inför...Ett ansikte säger så mycket, mycket mer än ord, tror det är dels därför det är så kontroversiellt med burka...Kram

9 Ingrid:

skriven

Vilka roliga bilder, men den med cementklumparna hade det lilla extra enligt mig.

Ha en fin kväll!

/Caroline, som numera använder sig av sitt andranamn i bloggvärlden - Ingrid.

10 Klimakteriehäxan:

skriven

Många finingar i ditt porträttgalleri!

11 Freja:

skriven

Vilken variation! Jag har svårt att välja favorit, om det är kängurun, ponnyn eller betongfåglarna!

12 Anni:

skriven

Sista fotot vinner med hästlängder eftersom det är SÅ mycket kärlek i både fotot och dina rader!

13 Carina:

skriven

Hej ! Jag förstår att din favoritbild var den sista :) Men jag väljer känguru ungen som kikar ut från :)

14 KajsaLisa:

skriven

Din häst verkar gilla snö :)

15 Nett:

skriven

Gillar stenbumlingarna :) Kul att göra de mer roligare än utan målningen :)

Kommentera här: