Tacksamhet

Ny vecka, ny måndag - dags att tänka över veckan som gått. Vad är jag tacksam över?
 
jordgubbstårta
morotskaka
födelsedagsfirande
träffat dottern och sett hennes nya lägenhet
solen
värmen
speedledger
frukost med alla kvinliga företagare
tjejkväll
middag på restaurang
trevliga och engagerade kunder
kunna torka tvätten utomhus
renbäddad säng
hemlagad pizza
vatten
min underbara man
aloe vera
att ha en bil som startar (har jag inte alltid varit bortskämd med)
sovmorgon
tid att läsa bok
 
 
Tacksamhet! Fler bidrag hos EVA TRILLAN
 
1 Sanna:

skriven

Härlig lista på underbara saker att vara tacksam över !!!
Vatten…. det är verkligen ngt jag i allafall tar för givet… så tack för att du påminde om att det är ngt vi borde vara tacksamma över…
Men vad är en speedledger ?? måste kollas upp ;)
Önskar dig en underbar start på en ny vecka med nya möjligheter
Tack för att du delar din lista
Kram Sanna

2 Mian:

skriven

Fick guggla speedledger... hahaha... : )

3 [email protected]:

skriven

En sån härlig lista! Tänkte lägga ut en egen framåt kvällen om jag inte somnar på soffan innan dess.
Ha en bra vecka....kram!

4 Eva Trillian:

skriven

Läser och nickar för varje rad :) ... utom, som Mian, Sppedledger - det fick jag också googla ;)
Önskar dig en fin fortsättning på veckan!

5 Helena:

skriven

Ja, renbäddat de är verkligen något jag känner lyx. I alla fall den här tiden på året när hundarna drar in massor med grus... hamnar i sängen också... Och jordgubbstårta - hur gott är inte det! Fin ny vecka till dig Mia!

6 Gärdsmygen:

skriven

Inledningen där....jordgubbstårta och morotskaka....mmm!
Skönt när barnen har bra bostad :) Tid att läsa bok längtar jag efter. Har inte läst på ett tag nu.

Kommentera här: