Påskhelg

Påsken inleddes med innebandyturnering för stora och små. Ni som är sportintresserade kanske känner igen Johan Mattson, hockeymålvakt i Björklöven.
 
Mycket god mat hela helgen.
 
Några besök i stallet där tuppen hälsar Glad Påsk!
 
 
 
1 KajsaLisa:

skriven

Det har var verkligen påskvariation, snyggt.

2 BP:

skriven

Hockey är inte riktigt min grej, men jag gillar innebandy - på tv alltså. Kul att du var därirl:-)

Maten säger jag bara MUMS till:-)

Å den där tuppen tog verkligen bestämda steg över gatan (= grusvägen);-)

3 Berit E i Kasperian:

skriven

Variation minsann, och klart påsk. :)
Snyggt!

4 Emelie:

skriven

Härlig triss - älskar tuppen! :)

5 Eva Trillian:

skriven

Fina glimtar av din påskhelg :)

6 Herr Nilssons Fru:

skriven

Tuppen är ju en av de som ser till att vi kan ägga oss i påskhelgen, en ståtlig herre :)
Sport är ju bra efter all mat och maten, ja de e ju lite speciellt i påska, ditt påskbord ser ut att innehålla en hel del godsaker.
kramiz

7 Anita Malta:

skriven

En variationsrik påskhelg och likaså blev trissen ;-) Snyggt Mia, hoppas du nu får en skön och migränfri vecka !

8 Freja:

skriven

Vilken vacker tupp!

9 BP:

skriven

Svar: Ledsen att du fick avliva katten. Djur är ju familjemedlemmar precis som människor - tycker jag då, som inte ens har någor husdjur.
Så därför ska du ha ett riktigt stort tack för din kommentar.
Personligen gillar jag också den nuvarande headern bäst, men de flesta verkar gilla tusenfotingen. Det gör ju inte saken lättare precis...

Å du, man ska inte byta header för ofta, då tappar man kontinuitet har jag lärt mig. Å de flesta läsarna lägger inte ens märke till att man gjort det - konstigt nog...

10 Violen på Brandholmen:

skriven

Innehållsrik helg, säkert kul att se på innebandy!
Så sorgligt med din katt! Förstår att du är ledsen, husdjuren blir ju som familjemedlemmar.
Önskar dig en bra vecka trots allt!

11 Nett:

skriven

Mysig påsk. :) Och att Tuppen kom och hälsade där, så sött!

12 Sophia:

skriven

Ser ut som du haft en mysig påsk! :)

13 Anemonen:

skriven

Trevlig påsk hos dig och vilken vacker tupp och så trevligt med herr Tupp besök

14 Sanna:

skriven

Det var en härlig varierad påsk !!
Och Vilken härlig bild på en stolt tupp
Kram sanna

Kommentera här: