Jobbarhelg

Har jobbat i helgen.
 
 
Om jag bytt yrke?? Nej verkligen inte. Men utbildade Automobilsällskapet i Nyköping :)
De hade några skönheter kvar inne i sin lokal även om de hade kört ut de flesta förra helgen.
 
 
Ett härligt gäng att utbilda. Det gör mig inget alls att jobba helger igen. Jobbade ju var och varannan helg när jag jobbade på konferensslott. Sen har jag blivit bortskämd med lediga helger några år nu.
 
Nu har vi precis ätit hemlagad pizza och snart är det Mästarnas Mästare. Ha en skön kväll!
 
 
1 Monica o Jacob:

skriven

Att lära ut Hjärt Lungräddning är ju bra, vilka underbara bilar och traktorn ser ut som vår Grålle som var en Ferguson.

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Trivs man med jobbet så är det inga större problem att arbeta på helgerna ibland. Vilka härliga bilar du fick se som bonus! Bra och viktigt jobb du håller på med!

3 HelenTh:

skriven

Det du lär ut är bokstavligen livsviktigt och tycker du dessutom att det är roligt förstår jag att det är helt OK.

4 Caroline:

skriven

Vart också lite fundersam om du bytt yrke, tills jag såg sista bilden.
HA en fin söndagkväll!

5 Gärdsmygen:

skriven

Spännnade! Vilka fina motiv du kunde passa på att fånga också!

6 Eva Trillian:

skriven

Vilka trevliga ställen du får besöka :) Hoppas du fick dig en guidad tur när du ändå va där :)

7 Skogstrollet:

skriven

Inte illa att få besöka så spännande platser i sitt jobb.

8 KajsaLisa:

skriven

Fordonen förr var nog inte miljövänligare, däremot bidrog dom till en finare miljö, snygga bilder.

9 Anita Malta:

skriven

Du träffar på många miljöer och männniskor i ditt jobb vilket måste kännas bra. Sen gör du ju ett väldigt värdefullt arbete också. Läckra bilar och snygg varm färgton i dina bilder.
Såg Mästarnas mästare då jag var i Stockholm och skulle gärna se fler avsnitt. Dessvärre tycker SVT play att det inte ska kunna ses utomlands. Det är väldigt många program som är spärrade tyvärr.
Ha en skön fortsatt vecka Mia !!

10 cissi:

skriven

Den lokalen känner jag igen.....där har de mycket fina bilar och många trevlig "gubbar". :)

11 Stare Ström:

skriven

Annorlunda arbetsmiljö!

12 Veiken:

skriven

Jag skulle nog behöva en repetition. Man skulle gå den utbildningen vartannat år så man är uppdaterad och rätt säker på vad man gör om något händer!

13 Anni:

skriven

Vilka roliga miljöer du får se och mycket olika folk du får träffa genom ditt jobb! Då är det helt okej att jobba helg. Jag är ju också egenföretagare, så det där med veckodagar är inte något man egentligen tänker på.

Kommentera här: