Glad Påsk!

Önskar er alla en Glad Påsk! Hoppas ni får det lugnt och skönt och njuter av familj, ledighet och god mat :) Själv har jag båda barnen hemma och ska njuta varje minut som det står på min sten jag fått av en vän. Idag blir det först innebandy och sedan knytkalas hos några vänner, imorgon familjemiddag hemma, på söndag middag hos mina föräldrar.
 
 
1 Caroline:

skriven

Låter som en fullspäckad helg, men kom ihåg att njuta av varje minut.

Glad påsk!

2 Helena:

skriven

Glad Påsk till dig med! :-)

3 Anita Malta:

skriven

Glad Påsk till dig också Mia !! Ja, njut du av varje minut så mycket det bara går. Själv är jag ensam från lördag och en vecka framåt. Inte så mycket inplanerat inför helgen men ska försöka plocka fram och ta tillvara på det de små guldkornen i vardagen. Kram !

4 Anita Malta:

skriven

...glömde ju att kommentera ditt jättefina collage. Där finns ju den tänkvärda stenen också !!

5 BP:

skriven

Glad Påsk till dig med! Att njuta av varje minut är ett väldigt god råd som alla borde följa faktiskt tycker jag.

6 Eva Trillian:

skriven

Tack :) Och en fin påskhelg önskar jag dig och det dina! Det hörs på planerna att den har alla förutsättningar att bli alldeles toppen!

7 KajsaLisa:

skriven

Detsamma i efterskott.

8 Scaniatjejen:

skriven

Vilket fint collage, verkligen påskkänsla! Hoppas helgen varit bra. Såg att ni hade mycket gott att äta, härligt!=)

Kommentera här: