Så här ser det ut där jag bor

Detta tema återkommer fyra ggr per år hos Fototriss. Här kommer några bilder från Sörmlandsleden tagna med mobilen idag söndag.
 
 
 
 
 
 
1 Eva Trillian:

skriven

Fin liten stuga med grästak! :) Väntar mig nästan att liten tomte ska titta ut!

2 BP:

skriven

Min chef och några till vandrar på Sörmlandsleden varje år - olika etapper såklart. Åsså släpar de med sig tält och övernattar lör-sön i skogen...
Inte min grej, men huset med grästaket och sista bilden är riktigt fina.

3 Sophia:

skriven

Vackra bilder! Härligt att vara ute i naturen!

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Rena trollskogen!Skön höstkänsla i din triss! Sista bilden är otroligt vacker!
Ha det bra!

5 Berit E i Kasperian:

skriven

Sörmlandsleden söndag - den är ju lång förstås. I mina trakter går den ju också, men här har det regnat hela dagen! Tror ingen besökt "min" etapp just idage
Fin natur du visar! Ser ut som etappen åtminstone delvis går genom ett naturskyddsområde.
Berit E

6 Marja:

skriven

Så förtrollande vackert! :)

7 Freja:

skriven

Så vacker hösten är hos dig, riktig trollskog på mittenbilden!

8 KajsaLisa:

skriven

Nix det var inte där, känner inte igen huset, men du verkar haft en skön höstpromenad. Längtar ut när jag ser dina bilder.

Svar: Det är vid Marvikarna och Skottvångs Grufva :)
Mia Ahlstrand

9 Åke:

skriven

Mitt i naturen ju!!! Underbart :) Kan tänka mig att det är ett stort djurliv tätt inpå. Tre talande bilder :) Ljuvligt tema :)

10 Åke:

skriven

Mitt i naturen ju!!! Underbart :) Kan tänka mig att det är ett stort djurliv tätt inpå. Tre talande bilder :) Ljuvligt tema :)

11 Stare Ström:

skriven

Så vackert på sörmlandsleden! Verkar vara ett fint ställe att promenera på. I synnerhet om det var där du hittade trattkantarellerna!

Svar: Kantarellerna hittar jag i min ridskog, blir ett himla av och upp på hästen för jag kan inte låta bli att plocka när jag ser dem :) Och jag som inte ens äter svamp!
Mia Ahlstrand

12 Anni:

skriven

Vilken supermysig triss! Jag kan riktigt andas den sköna höstluften genom dina foton!

13 Caroline:

skriven

Vilka fina bilder!
Ja det är lite roligt med det här återkommande temat i fototrissen :)

14 ella:

skriven

vilken gullig liten stuga. och skogen med många legor. jobbigt att gå där om dom ligger tvärs över stigen. men du hade säkert en härlig dag på leden.
ella

15 Anki-itte:

skriven

Vilka fina skogar och ett trevligt hus. Höst är det där med.

16 Veiken:

skriven

Underbart vackra bilder. Det är en sagovärld som öppnar sig! :)

17 Gunvor:

skriven

Jättefina bilder. Mysig skog men jag tror stormen härjat där.Stugan är så fin och sista bilden är vacker1

Svar: Tack! Ja det var Gudrun som härjade här 2005.
Mia Ahlstrand

18 Tomtan:

skriven

Vackra höstbilder!

19 sanna:

skriven

Wow vilken triss. Snyggt!! :)

20 Marit Johansson:

skriven

Vilken vacker skog. Trots det tråkiga vädret ser det riktigt mysigt ut!

21 Scaniatjejen:

skriven

Så vackra naturbilder! Där skulle jag gärna gå en tur!

22 Gammelsmurfen:

skriven

Vilken mysig skog och bilder dessutom :-)

Kommentera här: