Vilken utmaning

Fotade bebisar idag. Ett tvillingpar på tre månader. Om ni bara visste hur svårt det är att få två små söta flickor att ligga bredvid varandra, vara någorlunda stilla och se glada ut samtidigt! Det gick inte... Att dessutom försöka få dem att titta åt kameran, det var total överkurs.
Tog ett par hundra bilder och endast ett par som jag känner mig nöjd med. De får ni däremot inte se med hänsyn till föräldrarna. Några söta små fötter kan jag bjuda på.
 
1 Freja:

skriven

Som att fota mina katter... som aldrig vill posera eller titta åt samma håll eller låta bli att lägga öronen bakåt när de tycker jag fotat nog... Den bild du visar här är ändå väldigt lyckad! Och den bästa bilden vi har på dottern från när hon var ett är en där hon är illandes arg, så det är inte alltid de misslyckade bilderna är så misslyckade...

2 BP:

skriven

Kan tänka mig att fötterna är ännu sötare än "röriga" ansikten. Å vilka söta skor. Hade en kollega för några år sedan som stickade sådana skor. Å hon lyckades också med att få tvillingar, fast det var pojkar. Å hon fick hur många beställningar på skorna som helst.

3 Eva Trillian:

skriven

Söta små fötter i väldigt charmiga små tossor :)
Trevligt avslut på en lång dag!

4 kiki freese:

skriven

Det va de gulligaste sockor jag någonsin sett.
/Kiki

5 Hanna:

skriven

Nämen jösses så underbara små fossingar!

6 Marit Johansson:

skriven

Vilka gulliga tofflor :)
Det är verkligen skitsvårt att fota barn, och fler som ska in i samma bild ju svårare är det.

7 Nett:

skriven

Vilka söta fötter, babyfötter är något alldeles speciellt. Och fina virkade Converse hade de med. :)

Kommentera här: