Spontant

Sinneskatten har temat spontant. Förra helgen i Stockholm skulle vi handla lite julklappar. Men självklart blev det ett par spontana köp också. Hittade dessa varma sköna stövlar.
Ska ha dem som ridstövlar i vinter och har precis invigt dem. Så himla sköna. Inget mer frysande om fossingarna under vinterns ridturer (hoppas jag).
 
Ja nu har det ju blivit betydligt kallare ute och var till och med frost hela dagen igår.
 
 
 
1 Ulla Laiho:

skriven

Det var ett väldigt bra spontanköp! Så vackra frostbilderna är.

2 BP:

skriven

Hahaha! Lantis på besök i nollåtta:-))) Å då köper hon ridstövlar;-)
Hoppas du kommer att trivas i dom, bara de är Gore-Tex, så har du alltid varma fötter.

PS. Dina isbilder vill jag egentligen inte ens titta på. Men de är så vackra att jag inte kan låta bli:-)

Svar: Haha, jag är verkligen en lantis! Borde förstås ha köpt mig en nyårsstass och en lyxig parfym ;) De är gore-tex och helt underbara :)
Mia Ahlstrand

3 Violen på Brandholmen:

skriven

De rejäla ridstövlarna ångrar du nog inte! Det är inte alltid spontanköp blir så lyckade!
Underbara bilder med iskristaller! Bäst att vänja sig vid tanken på kyla!
Ha en bra dag!

4 Anni:

skriven

De ser ljuvligt varma och sköna ut! Tror att jag har ett par liknande, men de är gamla och källarsunkiga vid det här laget. Håller kanske inte ens tätt.

Svar: Egentligen är Weises kavaj glitterglänsande, men den ser onekligen mest skitig ut på mitt foto ;-)

5 Caroline:

skriven

Spontanköp är alltid trevligt :)
Vilka fina bilder du bjuder på!

6 Freja:

skriven

Varma skor är ett måste på vintern! Frostbilderna är magiskt vackra!

7 Marja:

skriven

Stövlarna ser verkligen varma och sköna ut. Ett bra spontanköp. :)
Ha en fin första advent! :)

8 Eva Trillian:

skriven

Sv: Det där med att skada foten låter ju inte alls bra! Hoppas det inte är något som är långvarigt - förstår att du blir stressad av det :/
Önskar dig en fin helg med en fot som kurerar sig. Snabbt!

9 Hanna:

skriven

Ja de stövlarna såg riktigt sköna ut. Jag har för tjocka vader för att komma i ett par stövlar, har dessutom storlek 41, så mina båtar har svårt att passa i skor överhuvudtaget... Fina frostbilder, det gäller att vara framme med kameran nu :-)

Svar: Svårt att hitta bra skor och stövlar både när man har stora eller små fötter. Stövlar kan jag köpa lite större för då kan jag ju ha raggsockor eller sula. Men finare skor behöver jag ha i stl 35-36 och det är inte alltid lätt att hitta. Barnavdelningen har i och för sig blivit bättre, inte bara rosa och rosetter :) Men förstår att det är problem även om man har stora fötter. Alla har ju faktiskt inte 38-39!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: