Helg i huvudstaden

Helgen har tillbringats i Stockholm. Lite julklappsshopping, teater; Kom igen Charlie med Robert Gustavsson och Susanne Reuter på Oscarsteatern, god middag på italiensk restaurang, övernattning på hotell. Det var mannens 50-årspresent från sin ena syster och hon och hennes kille var också med. En jättetrevlig helg!
Älgar överallt i Stockholm. Varför inte renar??
 
Lite halvsuddiga mobilbilder får duga från denna helg.
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Vilken mysig helg ni verkar haft! De där älgarna ska jag titta efter när jag ska till Stockholm om några veckor!
Ha en bra vecka!

2 Bp:

skriven

Du valde en bra helg i huvudstaden. Du fick ju t o m se solen igår:-)
Älgerna har hängt med några säsonger... å visst kan man fråga sig varför det inte finna några renar. Dom fanns med förut vid fontänen vid Sergels torg.

3 Sophia:

skriven

Vilken mysig helg ni verkar ha haft :)

4 Violen på Brandholmen:

skriven

Så mysigt det låter! Shopping, teater, god mat och trevligt sällskap! En helg att minnas!
Ha det bra!

5 Anni:

skriven

Vad kul du haft det! Jag gillar att det är älgar, renar gör det mer till en amerikansk cocacolajul. Och dessutom undrar jag om de inte mer såg ut som hjortar? Det står några på Norra bantorget. Jag får nog kika närmare på vad det är för sorts djur ...

6 kiki freese:

skriven

Du vet storhetsvansinnet, älgar är liksom större.
En trevlig helg verkar du haft, det glädjer.
/Kiki

7 Caroline:

skriven

Ser ut att ni haft er en trevlig helg :)

8 Anitas Malta:

skriven

Vilken härlig helg Mia !! ...och grattis till maken ! Skulle själv gärna gå på Oscarsteatern och se dessa fantastiska skådespelare. Kanske finns föreställningen kvar och blir av då vi åker till Stockholm i januari för diveres sjukhusbesök.
Älgar !! Vilken kul idé ;-)

9 HelenTh:

skriven

Vilka snygga älgar och vilken rolig helg du verkar ha haft. Jag skulle gärna haft en sådan älg i trädgården.

10 KajsaLisa:

skriven

Ser jättemysigt ut, har själv inte varit inne och kollat julskyltningen än.

11 Freja:

skriven

Älgar, då skulle jag känna mig som hemma! Vilken trevlig födelsepresent som spillde över även på dig!

Kommentera här: