Daglig rörelse

Har varit ganska dåligt med rörelse sista veckan eftersom huvudvärken har hängt i. Har hoppat över kvä- och höftövningar, och lite färre promenader har det blivit. Men en form av rörelse jag inte kan vara utan är denna:
En daglig dos av ridtur i skogen måste jag ha! Så skönt. Ger mig ut i ur och skur och njuter extra de dagar det inte regnar och när jag hinner rida innan mörkret kommer.
 
Andras rörelse hittar ni hos Sinneskatten.
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Ser mysigt ut att ta sig fram på hästryggen längs den smala stigen!
Ha en skön fredagskväll!

2 Kristallina:

skriven

Förstår dig mycket väl. Underbar vinkel! Tur att hästen tittade lite åt höger just i det ögonblicket du tog bilden.

3 Caroline:

skriven

Fastän jag inte är en hästmänniska, livrädd för dem, så kan jag föreställa mig va rogivande det måste va att ta sig ut på turer.

4 BP:

skriven

Ja rida är ju din hobby så...
Å motion är det ju också.
Personligen skulle jag föredra att gå faktiskt;-)

5 Freja:

skriven

En härlig form av rörelse!

6 Hanna:

skriven

Åh vad härligt det ser ut, jag har inte suttit på en häst på säkert 30 år. Numera skulle nog hästen föreslå att jag tar den på min rygg istället... ;-P

7 Marit Johansson:

skriven

Kan tänka mig att det är härligt att rida så där i skogen eller efter småvägar. Ser så gemytligt ut men jag har aldrig testat. Rörelse för min egen del har det varit noll med i veckan, jag får ta och skärpa till mig :)

8 Anneli - A'la Foto:

skriven

Men det måste vara ljuvligt att rida i regn!?! Jag önskar jag kunde rida och hade möjligheten att göra det varje dag! Det låter väldigt härligt!

Jo, visst är studenten förknippad med försommaren men det är det som är härligt att denna tjej ville ha höstbilder! Det gjorde mig extra glad! :)

Ha en skön helg!

9 Gina:

skriven

Jag som inte är ett stort fan av hästar tycker till och med det är mysigt att sitta på en hästrygg ^^

10 Ulla Laiho:

skriven

Det var en väldigt bra och lite annorlunda vinkel.

11 Eva Trillian:

skriven

Trevligt med den här vinkeln av hästfoto :)

12 carina:

skriven

Önskar jag vore mer bekväm med hästar.

13 Anni:

skriven

Gissar att umgänget med hästen också kan vara läkande. Hoppas att du mår bättre nu!

Kommentera här: