Gömma

Vi ska gömma oss i varandra, sjunger Tomas Ledin.
Ni som gillar Tomas Ledin kan se mer bilder här.
 
Gömma är dagens tema hos Sinneskatten på Tema fredag.
 
1 Bp:

skriven

Vilken fantastisk bild! Den behöver du då inte gömma;-)

Svar: Nej den tittar vi gärna på. eller hur ;)
Mia Ahlstrand

2 Anitas Malta:

skriven

Wow !! Vilken bild på en välkänd artist !! Supersmart tolkat och ja, jag gillar den killen och hans musik. Såg hans uppträdande på SVT Play förra Fredagen. Kan inte fatta att killen faktiskt är 62 år !!
Önskar dig en skön helg Mia.

Svar: Kollade också förra fredan. Han är helt suverän, och visst ser han väldigt bra ut för sin ålder! Jag o en kompis ser alla hans konserter som är här i närheten. Allsång på Skansen var en höjdare häromåret och då var det ju förlängt nån timme efteråt också med bara han. Ha en skön helg du med!
Mia Ahlstrand

3 Erik Semlan:

skriven

Snyggt foto på herr Ledin.
Vilken smart lösning på temat. :-)
Måste kolla in hans show, den finns väl på SVT Play?

Svar: Tack! Ja det tror jag den gör. Jag såg den på TV och den förra live. Han är bra!
Mia Ahlstrand

4 Marja:

skriven

Ja, han är fin. :)

Svar: Ja visst är han :)
Mia Ahlstrand

5 Freja:

skriven

Snyggt fångad på bild, vilken aktion! Jag gillade den unga Thomas Ledin, med "Knivhuggarrock". Men inte den äldre Ledin, från "Vad gör du nu för tiden..."

Så låten du hänvisar till hör till dem jag gillar!

Svar: Tackar! Kollade du de andra bilderna? Jag gillar de flesta låtar med honom. T.o.m. senaste skivan som är lite lugnare o annorlunda, typ folkmusik.
Mia Ahlstrand

6 Marit Johansson:

skriven

Vilken toppenbild på honom. Jag lyssnade i sr-arkivet på hans sommarprat för ett tag sen, det kan jag rekommendera!

Svar: Kul det ska jag kolla upp :) Han är ju bara för bra. Åker på alla hans konserter o shower som är i närheten!
Mia Ahlstrand

7 Herr Nilssons Fru:

skriven

Vi väntar på att den där vackra pojken ska komma häråt så vi kan få njuta av hans skön sång :)
Fin tolkning

Svar: Tack! Hoppas verkligen han kommer till er också :)
Mia Ahlstrand

8 Anni:

skriven

Tror bestämt att du stod framme vid scenkanten! Snyggt fångat!

Svar: Ja vi hade riktigt bra platser! Tack :)
Mia Ahlstrand

9 Caroline:

skriven

Vilken bra bild, antar att du hade rätt bra plats :)

Svar: Tack! Ja väldigt bra plats :)
Mia Ahlstrand

Kommentera här: