Undvika stelhet

Att stretcha och värma upp måste även proffsen göra för att inte bli stela ;)
 
 
1 Violen på Brandholmen:

skriven

Ackja, så lätt det är att glömma att förebygga!
Välkommen hit! Hoppas du får en bra dag!

Svar: Tack! Träffade Lina som driver Bernhard Kök Å Deli, hon är min mentor i företagande. Härligt driven o entusiasmerande :)
Mia Ahlstrand

2 Hanna:

skriven

Japp så är det. Synd bara att pojken på bild är så stel och tråkig som person ;-)

Svar: Jag hade jättesvårt för honom för några år sen men tycker han har blivit riktigt ödmjuk.
Mia Ahlstrand

3 Anitas Malta:

skriven

Just det !! Viktigt för oss alla.

Svar: Precis!
Mia Ahlstrand

4 Anitas Malta:

skriven

...nu har jag skrivit 2 gånger men det syns inte ???

Svar: Det kom upp meddelande om misstänkt spam... vet inte varför... men då måste jag godkänna inte det syns.
Mia Ahlstrand

5 Anneli - A'la Foto:

skriven

Ja det är viktigt! Det finns nog inga stelare än sportpojkar av fotboll eller ishockey!

Svar: Nä det stämmer nog :)
Mia Ahlstrand

6 Eva Trillian:

skriven

Stretcha sägs ju vara det viktigaste ... ja, förutom uppvärmningen ;) så här hemma kör vi 2 av tre steg i det här med sportandet - det måste ju räcka?
Bra tolkning av temat!

Svar: Tack! Ja det måste absolut räcka :) De där viktiga kolhydraterna efter träningen får ni inte missa bara :)
Mia Ahlstrand

7 Monica o Jacob:

skriven

HAHA tur man inte är proffs;-)
Ha en skön kväll

Svar: Ja visst är det :) Detsamma!
Mia Ahlstrand

8 Stare Ström:

skriven

Ja, sådant får man inte glömma bort!

Svar: Nej då blir man stel!
Mia Ahlstrand

9 Freja:

skriven

Stretch är viktigt när en är stel! Jag har en besvärlig rygg och det är ett program med stretchövningar som får den att fungera!

Svar: Vad bra att det funkar!
Mia Ahlstrand

10 Lajsas Fotografi:

skriven

Självklart är det så! =)

Svar: Absolut :)
Mia Ahlstrand

11 Fröken Christina:

skriven

Till och med Zlatan kan alltså vara stel. Tur att han värmer upp så han kan göra snygga mål :). Gillar din bild.

Svar: Tack! Ja snygga mål gör han verkligen :)
Mia Ahlstrand

12 BP:

skriven

Avis, avis, avis - du fick ju en kanoooonbild på Zlatan;-)

Åsså ska du till VM -nu blir jag ännu mera avis;-)

Svar: Och ändå hade jag inte teleobjektivet med för man fick inte ha objektiv längre än 10 cm till arenan. Du behöver inte vara avis, det ända du behöver göra är att se till att inte väga mer än 23 kg så kan du krypa ner i mitt bagage :)
Mia Ahlstrand

13 Meta:

skriven

Helt rätt. Det glömmer vi oftast
Ha en fin dag
Meta

Svar: Tack detsamma!
Mia Ahlstrand

14 Scaniatjejen:

skriven

Helt rätt och så bra fångat av dig!

Svar: Tack!
Mia Ahlstrand

15 Pysselfarmor:

skriven

Oavsett om den mannen stretchar för att bli mjukare i lederna eller är stel i sitt sätt, så kan jag då inte göra annat än beundra hans "go och driv" - tänk att av egen kraft ha kommit så långt i karriären!

Svar: Ja håller med! Gillade honom inte alls från början men har helt ändrat uppfattning. Han hade ju inte så mycket stöd som liten heller.
Mia Ahlstrand

16 Caroline:

skriven

Ja jag känner nu att jag kanske inte stretchat alltför väl när jag varit iväg och tränat i veckan, känner mig en aningens stel...

HA en fin dag!

Svar: Ja huvudsaken är nog att vi rör på oss :) Detsamma!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: