Aprilväder

Igår morse när jag tittade ut genom fönstret var det alldeles vitt ute. Men himlen var ganska blå och solen sken. Snön på taket smälte snabbt och forsade ner. Såg ut som om det regnade...
Inte konstigt att min väder-app i mobilen fick fnatt med alla dessa väder på en gång...
33 grader varmt - önsketänkande även för mobilen tydligen :)
 
 
1 BP:

skriven

Hahaha! Önsketänkande för mig med:-)

Svar: Kan tänka mig det :)
Mia Ahlstrand

2 Violen på Brandholmen:

skriven

Vilken kontrast mellan dikt och verklighet! 33 grader hade vi i Indien och det var VÄLDIGT VARMT, bara så att du vet vad som väntar!
Ha en skön kväll!

Svar: Ja 33 är lite väl varmt, jag vet. I Australien var det uppe i 39 i skuggan och då var det varmt! Tack detsamma!
Mia Ahlstrand

3 Lottisen:

skriven

33 grader är lite i varmaste laget men snö längtar jag inte efter nu längre.. Fin bild på snön som smälter i solen!

Svar: Tack! Ja 33 behöver vi inte ha, men lite varmare kan vi väl få... Snart så kommer nog våren på allvar!
Mia Ahlstrand

4 Benita:

skriven

Skulle gärna ha 33 plusgrader nu. Hos mig väntas -9 i natt.

Svar: Ja 33 är väl lite att ta i men vill åtminstone ha vår nu :)
Mia Ahlstrand

5 KajsaLisa:

skriven

Tänk om fler sett din telefon,såg många som skrapade rutorna i morse i onödan :)

Svar: Tyvärr dröjer det nog innan vi får 33 grader... Men drömma om det gör tydligen även telefonen :)
Mia Ahlstrand

6 Caroline:

skriven

JA men 33 grader ser väl trevligt ut :)

Svar: Ja verkligen!
Mia Ahlstrand

Kommentera här: