Fototriss - From where I stand

Veckans fototriss ska visa bilder med kameran vinklad nedåt och fötterna ska vara med på ett hörn.
För ett dygn sedan kom vi fram till San Jose i Costa Rica. Efter att ha suttit stilla så mycket under den långa flygresan var det skönt att få röra på sig ordentligt idag. Först utforskade vi staden och sen blev det ett pass i hotellets gym:
 
 
Och efter det var det skönt med ett dopp i poolen!

 
 
 
1 Ulla Laiho:

skriven

Tänk ändå så mycket en bild på fötter kan berätta. Härligt trissat!

2 Barbro S:

skriven

Du förmedlar verkligen känslan så bra med dina fina bilder.

3 KajsaLisa:

skriven

Crosstrainen i den första är en sak jag ofta använder, tråkig men tar jättebra.
Men den sista skulle jag nog själv behöva nu :)

4 Steffe och Ingrid:

skriven

Det ser behagligt ut. Och dessutom välbehövligt efter en lång flygresa. Sköna bilder!

5 Ninni:

skriven

Bra trissat...snyggt fångat....=)

Kram Ninni

6 Violen på Brandholmen:

skriven

Det bästa man kan göra efter en lång flygresa! Härlig triss!
Ha det bra långt där borta!

7 Monica o Jacob:

skriven

Härligt att röra på sej efter en lång resa;-)
ha en skön vecka.

8 Kari:

skriven

Føtter i vann. Det skal jeg også fotografere i sommer. Fin effekt!

9 Tomtan:

skriven

En väldigt aktiv triss! Härliga bilder!

10 Freja:

skriven

Så härligt! Bäst med badet! Snyggt trissat!

11 Anitas Malta:

skriven

Åhh..vad roligt att du hinner med lite blogg också under er resa. Det här var ju mitt i prick till veckans fototriss. Ja, efter en lång flygresa får även jag myror i kroppen och bara måste röra på mig. Tur att de hade gym på hotellet men kan tro att en hel del energi gick åt även för att utforska San Jose. Har också varit i Costa Rica men det var så väldigt länge sen. I början av 90-talet. Ser fram emot fler små inlägg. Ha det så bra !!!

12 BP:

skriven

WOW! Kul att du lägger in en triss från Costa Rica! Dt tillhör ju inte vanligheterna direkt - alltså jag menar att det kommer in bidrag från det landet. Å ett sportigt inlägg dessutom. Duktig tjej!!!

PS. Tänker alltid 1-2 när jag hör Costa Rica - du minns väl matchen mellan Sverige och Costa Rica 1990;-)
Just nu spelar Sverige en träningslandskamp mot Belgien. Belgien leder 1-0 efter 1:a halvlek med en mycket darrig Isaksson i målet. Tänkte du ville veta:-) DS.

13 Marja:

skriven

Åh, det ser härligt ut... både motionen och doppet. :)

14 Pumita:

skriven

Jag trodde att jag skulle få se dina fötter bredvid en massa packning men så blev det inte. Ska sitta som klistrad vid datorn och vänta på fler bilder. Ha en underbar resa och hälsa San José från mig! :)

15 Erik Semlan:

skriven

Härligt och säkert nyttigt efter en så lång flygning.
Jag kan bli seg redan efter fyra-fem timmars flygning. Att kolla in omgivningarna runt hotellet man bor på är alltid bra. Dels för att hitta lite bättre och så motionen man får samtidigt.
Snygg triss. Poolbilden lockar mest. :-)

16 Herr Nilssons Fru:

skriven

Träning är härligt, lika så ett dopp i poolen, tror minsann jag fota mina fötter också i poolen i kväll.
Fina bilder - bra bidrag.

17 Caroline:

skriven

Ja man blir ju lätt stel efter en flygresa och så lång dessutom.
Ser härligt ut!

18 Åke:

skriven

Nytta med nöjen lyser i dina bilder :) Fint tolkat ;)

Kommentera här: